Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65711
Назва: The main principles of customer-oriented strategy for the development of a logistics company
Інші назви: Основні принципи клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії
Автори: Karpun, Olga
Bondarenko, Vladyslava
Карпунь, Ольга Василівна
Бондаренко, Владислава Павлівна
Ключові слова: logistics company
customer-oriented strategy
customer relationships
customer satisfaction
operational efficiency
логістична компанія
клієнтоорієнтована стратегія
відносини з клієнтами
задоволеність клієнтів
ефективність діяльності
Дата публікації: 18-жов-2024
Видавництво: National Avіation University
Бібліографічний опис: Karpun O.V., Bonddarenko V.P. The main principles of customer-oriented strategy for the development of a logistics company // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 33-35.
Короткий огляд (реферат): This article investigates the specifics of developing a customer-oriented development strategy for a logistics company, as well as the necessity and expediency of its development in the current environment. It is noted that a properly formulated customer-oriented strategy will allow a logistics company to most effectively adjust its processes within its capabilities and the existing market situation.
В статті досліджено специфіку формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії, а також необхідність та доцільність її розробки в сучасних умовах. Зазначено, що правильно сформована клієнтоорієнтована стратегія дозволить логістичній компанії найбільш ефективно налагодити свої процеси в рамках її можливостей та існуючої ситуації на ринку.
Опис: 1. Визначення та особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління взаємовідносинами. URL: http://um.co.ua/7/7-10/7- 103028.html. 2. Клієнтоорієнтованість – це вулиця з двобічним рухом. URL: http://nbr.com.ua/novosti/492–klientoorientovanist-tse-vulitsya-z-dvobichnim-rukhom. 3. Клієнтоорієнтований підхід – будьте краще ніж ваші конкуренти! URL: https://torgsoft.ua/ua/articles/stati/ klientoorientirovannyij-podxod-budte- kruche-konkurentov/. 4. Романчукевич М.Й. Клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/21_2018_ukr/30.pdf. 5. Халіна В. Ю., Васильєва Т. С. Теоретичні аспекти формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку підприємства. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2019/49.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65711
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник жовтень 2024-1-33-35.pdf193.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.