Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarpun, Olga-
dc.contributor.authorBondarenko, Vladyslava-
dc.contributor.authorКарпунь, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorБондаренко, Владислава Павлівна-
dc.date.accessioned2024-11-22T07:08:22Z-
dc.date.available2024-11-22T07:08:22Z-
dc.date.issued2024-10-18-
dc.identifier.citationKarpun O.V., Bonddarenko V.P. The main principles of customer-oriented strategy for the development of a logistics company // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХII Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. С. 33-35.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65711-
dc.description1. Визначення та особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління взаємовідносинами. URL: http://um.co.ua/7/7-10/7- 103028.html. 2. Клієнтоорієнтованість – це вулиця з двобічним рухом. URL: http://nbr.com.ua/novosti/492–klientoorientovanist-tse-vulitsya-z-dvobichnim-rukhom. 3. Клієнтоорієнтований підхід – будьте краще ніж ваші конкуренти! URL: https://torgsoft.ua/ua/articles/stati/ klientoorientirovannyij-podxod-budte- kruche-konkurentov/. 4. Романчукевич М.Й. Клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/21_2018_ukr/30.pdf. 5. Халіна В. Ю., Васильєва Т. С. Теоретичні аспекти формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку підприємства. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2019/49.pdfuk_UA
dc.description.abstractThis article investigates the specifics of developing a customer-oriented development strategy for a logistics company, as well as the necessity and expediency of its development in the current environment. It is noted that a properly formulated customer-oriented strategy will allow a logistics company to most effectively adjust its processes within its capabilities and the existing market situation.uk_UA
dc.description.abstractВ статті досліджено специфіку формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії, а також необхідність та доцільність її розробки в сучасних умовах. Зазначено, що правильно сформована клієнтоорієнтована стратегія дозволить логістичній компанії найбільш ефективно налагодити свої процеси в рамках її можливостей та існуючої ситуації на ринку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Avіation Universityuk_UA
dc.subjectlogistics companyuk_UA
dc.subjectcustomer-oriented strategyuk_UA
dc.subjectcustomer relationshipsuk_UA
dc.subjectcustomer satisfactionuk_UA
dc.subjectoperational efficiencyuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтована стратегіяuk_UA
dc.subjectвідносини з клієнтамиuk_UA
dc.subjectзадоволеність клієнтівuk_UA
dc.subjectефективність діяльностіuk_UA
dc.titleThe main principles of customer-oriented strategy for the development of a logistics companyuk_UA
dc.title.alternativeОсновні принципи клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компаніїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc658.8:338.4uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник жовтень 2024-1-33-35.pdf193.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.