Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65457
Название: Основи концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єру
Авторы: Герасименко, Ю.О.
Ключевые слова: тези доповіді
логотип
дизайн інтер’єру
фірмовий стиль
студія
внутрішній світ
елемент інтер'єру
Дата публикации: 2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Герасименко Ю.О. Основи концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єру // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 139-140
Серия/номер: ;70
Краткий осмотр (реферат): Aura Design - студія дизайну інтер'єру, що втілює унікальність кожного клієнта через індивідуальність та креативність. Концепція логотипу відображає енергію аури та рух, символізуючи гармонію та спокій. Візитки та шопери, як частина фірмового стилю, віддзеркалюють творчість, професіоналізм та оригінальність Aura Design, забезпечуючи клієнтам неповторний дизайн та комфорт.
Описание: 1. Йоганнес І. Мистецтво кольору / Іттен Йоганнес., 2022. – 96 с. 2. Девід Ейрі «Лого Дизайн Любов: Посібник зі створення довершеної айдентики бренду» – Видавництво ArtHuss, 2024 – 232 с. 3. Вілер А. Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / Аліна Вілер., 2020. – 336 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65457
Располагается в коллекциях:2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70.pdf619.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.