Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасименко, Ю.О.-
dc.date.accessioned2024-09-27T09:45:57Z-
dc.date.available2024-09-27T09:45:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГерасименко Ю.О. Основи концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єру // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 139-140uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65457-
dc.description1. Йоганнес І. Мистецтво кольору / Іттен Йоганнес., 2022. – 96 с. 2. Девід Ейрі «Лого Дизайн Любов: Посібник зі створення довершеної айдентики бренду» – Видавництво ArtHuss, 2024 – 232 с. 3. Вілер А. Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / Аліна Вілер., 2020. – 336 с.uk_UA
dc.description.abstractAura Design - студія дизайну інтер'єру, що втілює унікальність кожного клієнта через індивідуальність та креативність. Концепція логотипу відображає енергію аури та рух, символізуючи гармонію та спокій. Візитки та шопери, як частина фірмового стилю, віддзеркалюють творчість, професіоналізм та оригінальність Aura Design, забезпечуючи клієнтам неповторний дизайн та комфорт.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;70-
dc.subjectтези доповідіuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectдизайн інтер’єруuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectстудіяuk_UA
dc.subjectвнутрішній світuk_UA
dc.subjectелемент інтер'єруuk_UA
dc.titleОснови концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єруuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc7.05:659.126(043.2)uk_UA
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70.pdf619.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.