Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456
Назва: Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії
Автори: Головченко, Я.В.
Ключові слова: тези доповіді
дизайн
фірмовий стиль
ілюстрації
графічний дизайн
контент
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Головченко Я.В. Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 141-142
Серія/номер: ;71
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено процес створення унікального фірмового стилю для компаній та брендів у галузі дизайну. В роботі розглянуті методи вибору оптимальних елементів фірмового стилю, таких як логотипи, кольорова схема та типографіка.
Опис: 1. Brazell D. Becoming a successful illustrator. 2018 р. 208 с. 2. Сьюзен М. Вайншенк. 100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей. 2024. 218 р. 3. Norman D. A. Design of Everyday Things. MIT Press, 1998. 270 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71.pdf526.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.