Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловченко, Я.В.-
dc.date.accessioned2024-09-27T09:45:34Z-
dc.date.available2024-09-27T09:45:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГоловченко Я.В. Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 141-142uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65456-
dc.description1. Brazell D. Becoming a successful illustrator. 2018 р. 208 с. 2. Сьюзен М. Вайншенк. 100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей. 2024. 218 р. 3. Norman D. A. Design of Everyday Things. MIT Press, 1998. 270 p.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено процес створення унікального фірмового стилю для компаній та брендів у галузі дизайну. В роботі розглянуті методи вибору оптимальних елементів фірмового стилю, таких як логотипи, кольорова схема та типографіка.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;71-
dc.subjectтези доповідіuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectілюстраціїuk_UA
dc.subjectграфічний дизайнuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.titleОбґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc7.05:659.126(043.2)uk_UA
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf526.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.