Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
У роботі досліджено процес створення унікального фірмового стилю для компаній та брендів у галузі дизайну. В роботі розглянуті методи вибору оптимальних елементів фірмового стилю, таких як логотипи, кольорова схема та типографіка.
Description
1. Brazell D. Becoming a successful illustrator. 2018 р. 208 с. 2. Сьюзен М. Вайншенк. 100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей. 2024. 218 р. 3. Norman D. A. Design of Everyday Things. MIT Press, 1998. 270 p.
Keywords
тези доповіді, дизайн, фірмовий стиль, ілюстрації, графічний дизайн, контент
Citation
Головченко Я.В. Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 141-142
Collections