2024

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65295

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 75
  • Item
    Kitsch in modern ukrainian art and design: causes and potential consequences
    (National Aviation University, 2024) Rozhak-Lytvynenko, Ksenia; Рожак-Литвененко, Ксенія
    The main content of the research is to clarify the essence of the phenomenon of modern Ukrainian kitsch, which had acquired new characteristics after the beginning of the full-scale Russian invasion of Ukraine in February 2022. The author outlines the reasons for the emergence of kitsch in contemporary Ukrainian visual art and design, among which the desire for the manifestation of national identity is dominating. The potential negative consequences of spreading the kitsch pieces of art outside of Ukraine will also be considered and possible ways to avoid them will be proposed.
  • Item
    Creating a mascot: from supporting business to promoting ukrainian culture
    (National Aviation University, 2024) Syvash, Ilona; Сиваш, Ілона
    In a world where the competition in the market is constantly increasing, creating a mascot helps brands stand out from others and attract the attention of customers. Mascots are becoming important symbols in the digital environment, where they can be used for content creation that is in line with the interests of the audience. In a world where ordinary consumers are increasingly dominated by emotional and aesthetic aspects when making shopping choices, a mascot can create positive emotions and foster brand loyalty. Mascot can be used on a variety of platforms, including websites, social media, promotional materials, products, and more, which makes them a versatile tool for developing new design and animation techniques that allow you to create mascots with more expressive and attractive features that meet the needs of the modern community. Therefore, the work on creating a mascot remains very relevant in the context of modern design trends and consumer needs.
  • Item
    Іредзумі: історія стилю тату та сенс
    (Національний авіаційний університет, 2024) Демченко, Богдан; Гончарук, Марія; Demchenko, Bohdan; Honcharuk, Maria
    Дослідження історичного розвитку татуювання в Японії, від найдавніших часів до наших днів. Також розглянемо техніки і технології ірезумі, включаючи використання традиційних ручних методів і сучасних підходів до татуювання. Особливу увагу приділено символіці та значенню цього стилю татуювань в японській культурі. Ми розкриємо значення різних мотивів і образів, які часто використовуються в ірізумі, таких як дракони, лід, квіти, герої та історичні події. Крім того, ми проаналізуємо вплив ірізумі на сучасне японське та інші суспільства та його сприйняття в світ.
  • Item
    Ефективність комікса для формування композиційних рішень фото- та відеозображення
    (Національний авіаційний університет, 2024) Носенко, Олена
    Короткий аналіз результатів односеместрового курсу занять з композиції фото- та відеозображень ( теорія + практика), в якому використовувались традиційні та сучасні підходи до реалізації творчих задумів студентів, переважно через роботу з асоціативним рядом, від класичних кінематографічних схем до експериментів зі штучним інтелектом.
  • Item
    Використання етномистецьких традицій у сучасній рекламі
    (Національний авіаційний університет, 2024) Сиваш, Ілона
    З отриманням незалежності в Україні розпочався бурхливий розвиток ринкових відносин, а відтак-конкуренція підприємств і широке розповсюдження засобів рекламного інформування. З метою створення сталого європейського іміджу української національної продукції творці реклами почали широко використовувати етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасної реклами. Тим більше, що візуальний дизайн реклами в Україні має глибоке етнокультурне підґрунтя, його становлення і розвиток відбувалися на засадах традиційного народного мистецтва. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проєктування, а також вплив етномистецьких традицій у сучасній рекламі. Осмислення українського та міжнародного досвіду використання етномотивів у рекламі надає підстави стверджувати їхнє вагоме значення та значний культуротворчий потенціал народного мистецтва. Це, в свою чергу, розширює і поглиблює уявлення про національні та інтернаціональні риси сучасної реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. для сучасної рекламної індустрії України.
  • Item
    Дизайн-сфера як середовище для втілення мистецьких експериментів Олега Денисенка
    (Національний авіаційний університет, 2024) Стрельцова, С.В.
    У поданому матеріалі оглядово розглянуто твори візуального мистецтва львівського митця Олега Денисенка та їх застосування як елементів друкованої продукції у сучасному дизайні. Зроблено акценти на обрані художні образи, які втілюють ідейний задум, як самого автора, так і дизайнерської продукції, а також доповнюють змістове та візуальне наповнення ужиткових творів. Проаналізовано сюжетний ряд, який складає основу друкованої та дизайнерської продукції. Висвітлено полівекторність творчості митця у різних видах мистецтва.
  • Item
    Вплив графічної стилістики на сприйняття інформації в артбуках про природу
    (Національний авіаційний університет, 2024) Борисова, O.В.; Гордієнко, Б. В.; Таращук, Я. О.
    У тезах представлені думки авторів про важливість візуалізації та стилізації словесного тексту в художніх книгах про природу. У них дається визначення поняття «візуальний текст». Автори зазначають, що читачі все частіше звертають свою увагу на різні книги від масової книжкової продукції в структурно-стилістичній унікальності. Зазначається, що такого роду видання дають художникам і дизайнерам можливість вийти за межі традиційних книжкових систем проективного мислення, конструктивних рішень, а також використовувати різноманітні технології роботи з елементами контенту. Особливий інтерес викликають художні книги, які розкривають багатство природи. У таких продуктах, оригінально розроблений графічний стиль може покращити сприйняття інформації про природу. Завдяки можливості використання a різноманітність графічних стилістичних засобів при створенні артбуку автор отримує додаткові можливості для виділення найважливішого елементи в комунікаційному плані, які сприяють посиленню впливу на споживача. При цьому вік і слід брати до уваги культурний контекст.
  • Item
    Стратегії та виклики брендингу логотипу закладу вищої освіти
    (Національний авіаційний університет, 2024) Бухлицька, Вікторія
    Проаналізовано стратегії та виклики, пов'язані з брендінгом логотипу закладу вищої освіти. Досліджуються сучасні підходи до створення та позиціонування логотипів в університетському середовищі з урахуванням вимог сучасного ринку. Автори аналізують різні стратегії брендінгу, включаючи використання символіки, кольорів та типографії для підсилення ідентичності та відображення цінностей установи. Також висвітлюються виклики, з якими стикаються університети під час створення та розвитку свого бренду через логотип, зокрема, конкуренція на ринку вищої освіти та потреба в постійному оновленні іміджу. Висновки статті спрямовані на вдосконалення практик брендінгу логотипу для закладів вищої освіти з метою збільшення їх привабливості та конкурентоспроможності.
  • Item
    Основи концепції фірмового стилю для аналізу студії дизайну інтер’єру
    (Національний авіаційний університет, 2024) Герасименко, Ю.О.
    Aura Design - студія дизайну інтер'єру, що втілює унікальність кожного клієнта через індивідуальність та креативність. Концепція логотипу відображає енергію аури та рух, символізуючи гармонію та спокій. Візитки та шопери, як частина фірмового стилю, віддзеркалюють творчість, професіоналізм та оригінальність Aura Design, забезпечуючи клієнтам неповторний дизайн та комфорт.
  • Item
    Обґрунтування концепції фірмового стилю в контексті вивчення графічного дизайну для студії
    (Національний авіаційний університет, 2024) Головченко, Я.В.
    У роботі досліджено процес створення унікального фірмового стилю для компаній та брендів у галузі дизайну. В роботі розглянуті методи вибору оптимальних елементів фірмового стилю, таких як логотипи, кольорова схема та типографіка.
  • Item
    Обґрунтування концепції фірмового стилю для студії графічного дизайну та вибору його носіїв
    (Національний авіаційний університет, 2024) Доценко, Н.А.
    У цій роботі обґрунтовується концепція фірмового стилю для студії графічного дизайну Visual Kaleidoscope. Пропонується використання символіки калейдоскопу, яка передає враження різноманітності та креативності. Логотип відображає форму землі, символізуючи єдність та взаємодію, з абревіатурою VK усередині, що створює динаміку та рух. Лінії всередині логотипу відображають елементи калейдоскопу, що підкреслюють рух та різноманіття. Кольорова гама включає в себе light відтінок зеленого та medium dark відтінок синьо-пурпурового. Додатково розроблені візитки та журнал, які відображають творчість, професіоналізм та оригінальність Visual Kaleidoscope.
  • Item
    Колір у візуально-просторовій композиції
    (Національний авіаційний університет, 2024) Єлісєєв, Ігор; Басанець, Юлія
    У дослідженні розглянуто природу сприйняття кольору з точки зору колориметрії та особливостей емоційної оцінки кольорового співвідношення. Емоційність сприйняття кольору названо важливим фактором у використанні засобів кольорової організації. Досліджено природу кольорового контрасту, його значення для психологічного впливу кольору на людину . Автори розкривають закономірності використання контрасту як засобу вираження теми твору, його емоційного наповнення. Відзначається, що естетичний і психологічний вплив кольору на особистість людини мають особливо важливе значення для використання художниками властивостей кольору в їхніх творчих проектах.
  • Item
    Мистецтво генероване штучним інтелектом: Поп-арт ХХІ століття
    (Національний авіаційний університет, 2024) Майстренко-Вакуленко, Юлія
    У дослідженні йдеться про виявлення проблематики авторства візуального контенту, створеного користувачами у співпраці зі штучним інтелектом (ШІ), окреслення дихотомії аматор-професіонал у контексті використання можливостей ШІ. Переосмислено роль автора та глядача у процесі створення мистецького продукту в добу постмодернізму; визначено професіоналізм у мистецтві не як комплекс технічних навичок, як здатність до генерування нових, оригінальних актуальних у сучасному соціокультурному контексті ідей.
  • Item
    Комп’ютерні і класичні мистецтва в сучасних умовах
    (Національний авіаційний університет, 2024) Михайлова, Рада
    В роботі проаналізовано особливості розвитку сучасних образотворчих та візуальних мистецтв, що складають провідні лінії творчого процесу. Розглянуто принципи їх формування, видові форми, технологічні ознаки, способи комп’ютерного або традиційного відтворення реалій, умови міжвидової взаємодії. Спрогнозовано перспективи їх подальшого розвитку.
  • Item
    Концепція модульного манекена зі змінними анатомічними параметрами
    (Національний авіаційний університет, 2024) Голуб, Є.В.; Полегіна, Т.А.
    Запропоновано концепцію компактного набору для презентації ансамблів одягу з можливістю оперативної зміни та механічного підлаштування антропометричних параметрів та зміни повноти моделі. Манекен призначено для забезпечення експозиції в необладнаних виставкових залах чи на виїзді. Набір має можливість компактного транспортування та обладнаний напів м'якими елементами для можливості фіксації «на булавки».
  • Item
    Steampunk in design
    (National Aviation University, 2024) Kichniaieva, O.A.; Кічняєва, О.
    To determinate features of steampunk in interior design, aimed at their generalization and reproduction.
  • Item
    Дизайн-концепція багатофункціонального тренажеру для реабілітації опорно-рухового апарату
    (Національний авіаційний університет, 2024) Черничко, Є.С.; Поповіченко, С.А.
    Запропоновано дизайн-багатофункціонального тренажеру для реабілітації опорно-рухового апарату людини, який допомагає відновленню та зміцненню м’язів людини після операцій та травм, а також може бути використаний для загального зміцнення та тренування в домашніх умовах або в спеціалізованих центрах. Метою дослідження є визначення прийомів дизайн-проектування багатофункціонального тренажеру на основі аналізу досвіду використання існуючих аналогів. Тренажер розроблюється, як компактний спортивний розкладний комплекс який складається з вертикального каркасу з різноманітними додатковими елементами для виконання різних вправ і вправ для фізичного розвитку та координації.
  • Item
    Символіка народного житла
    (Національний авіаційний університет, 2024) Сідорова, Олена; Сідорова, Марія - Юлія
    Досліджено символічну будову прадавнього українського народного житла, яка відображала світогляд нашого народу. Тричастковий розподіл фасаду української хати відповідав трьом світам: підземному, середньому – наземному і верхньому – небесному. На дверях, на скринях, на посуді зображувались охоронні солярні символи та знаки землі. В верхній частині будівлі розміщувались символи вод небесних, краплі – сухарики, птахи та головний охоронець від темних сил – півень. Старовинна символіка народного житла у значній мірі збереглася до сьогодення і в селах і у великих містах.
  • Item
    Концепція зовнішньої багажної системи транспортування військового спорядження для застосування на цивільному транспорті
    (Національний авіаційний університет, 2024) Топтун, М.С.; Поповіченко, С.А.
    Запропоновано концепцію зовнішньої багажної системи з посиленою несучою просторовою структурою та механізмами для полегшення доступу до вантажу для забезпечення потреб систематизації та безпечного транспортування товарів та засобів спеціального військового призначення. Вирішується проблема швидкого завантаження та розвантаження габаритних вантажів. Полегшується та систематизується процес попередньої підготовки вантажу до транспортування. Забезпечується можливість монтажу конструкції на широкий спектр цивільного позашляхового транспорту від універсалів до широкого спектру пікапів.
  • Item
    Дизайн-концепція мультифункціонального моноблоку
    (Національний авіаційний університет, 2024) Уліс, В.Є.; Кашуба, В.П.
    Запропоновано концепцію структурно цілісного, модульно-блочного набору елементів для побутового використання та застосування в екстремальній ситуації. Вирішується проблема забезпечення харчових та енергетичних потреб 3х осіб протягом 2х діб. Полегшується та систематизується процес приготування, зберігання та споживання заздалегідь заготовленого набору продукції в умовах непридатного середовища. Забезпечується можливість автономного використання та транспортування окремих блоків, при збережені вузького функціоналу кожного з них. Загальна несуча конструкція дає змогу використовувати її як допоміжний побутовий транспортер. Універсальність набору досягається за рахунок комбінаторної структури та можливостей автономного використання кожного з елементів в побуті.