2024

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 75
  • Item
    Kitsch in modern ukrainian art and design: causes and potential consequences
    (National Aviation University, 2024) Rozhak-Lytvynenko, Ksenia; Рожак-Литвененко, Ксенія
    The main content of the research is to clarify the essence of the phenomenon of modern Ukrainian kitsch, which had acquired new characteristics after the beginning of the full-scale Russian invasion of Ukraine in February 2022. The author outlines the reasons for the emergence of kitsch in contemporary Ukrainian visual art and design, among which the desire for the manifestation of national identity is dominating. The potential negative consequences of spreading the kitsch pieces of art outside of Ukraine will also be considered and possible ways to avoid them will be proposed.
  • Item
    Creating a mascot: from supporting business to promoting ukrainian culture
    (National Aviation University, 2024) Syvash, Ilona; Сиваш, Ілона
    In a world where the competition in the market is constantly increasing, creating a mascot helps brands stand out from others and attract the attention of customers. Mascots are becoming important symbols in the digital environment, where they can be used for content creation that is in line with the interests of the audience. In a world where ordinary consumers are increasingly dominated by emotional and aesthetic aspects when making shopping choices, a mascot can create positive emotions and foster brand loyalty. Mascot can be used on a variety of platforms, including websites, social media, promotional materials, products, and more, which makes them a versatile tool for developing new design and animation techniques that allow you to create mascots with more expressive and attractive features that meet the needs of the modern community. Therefore, the work on creating a mascot remains very relevant in the context of modern design trends and consumer needs.
  • Item
    Іредзумі: історія стилю тату та сенс
    (Національний авіаційний університет, 2024) Демченко, Богдан; Гончарук, Марія; Demchenko, Bohdan; Honcharuk, Maria
    Дослідження історичного розвитку татуювання в Японії, від найдавніших часів до наших днів. Також розглянемо техніки і технології ірезумі, включаючи використання традиційних ручних методів і сучасних підходів до татуювання. Особливу увагу приділено символіці та значенню цього стилю татуювань в японській культурі. Ми розкриємо значення різних мотивів і образів, які часто використовуються в ірізумі, таких як дракони, лід, квіти, герої та історичні події. Крім того, ми проаналізуємо вплив ірізумі на сучасне японське та інші суспільства та його сприйняття в світ.
  • Item
    Ефективність комікса для формування композиційних рішень фото- та відеозображення
    (Національний авіаційний університет, 2024) Носенко, Олена
    Короткий аналіз результатів односеместрового курсу занять з композиції фото- та відеозображень ( теорія + практика), в якому використовувались традиційні та сучасні підходи до реалізації творчих задумів студентів, переважно через роботу з асоціативним рядом, від класичних кінематографічних схем до експериментів зі штучним інтелектом.
  • Item
    Використання етномистецьких традицій у сучасній рекламі
    (Національний авіаційний університет, 2024) Сиваш, Ілона
    З отриманням незалежності в Україні розпочався бурхливий розвиток ринкових відносин, а відтак-конкуренція підприємств і широке розповсюдження засобів рекламного інформування. З метою створення сталого європейського іміджу української національної продукції творці реклами почали широко використовувати етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасної реклами. Тим більше, що візуальний дизайн реклами в Україні має глибоке етнокультурне підґрунтя, його становлення і розвиток відбувалися на засадах традиційного народного мистецтва. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проєктування, а також вплив етномистецьких традицій у сучасній рекламі. Осмислення українського та міжнародного досвіду використання етномотивів у рекламі надає підстави стверджувати їхнє вагоме значення та значний культуротворчий потенціал народного мистецтва. Це, в свою чергу, розширює і поглиблює уявлення про національні та інтернаціональні риси сучасної реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. для сучасної рекламної індустрії України.