Гендерні відмінності у самооцінюванні інтернет-залежних студентів
Loading...
Date
2024-06
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
У кваліфікаційній роботі розкрито питання механізмів та формування самооцінки. Зокрема, нами було розглянуто фактори розвитку та особливостей самооцінювання у інтернет-залежних студентів, а також можливі наявні гендерні відмінності у даної вікової групи. Окрім цього, нами була сформована програма профілактики інтернет-залежності у студентів.
Практичне значення роботи полягає в тому, що основні положення та висновки кваліфікаційної роботи можуть бути використані для поглиблення та розширення уявлень про інтернет-залежність, її значення для людини, може бути використана для подальших досліджень, а розроблена психокорекційна програма забезпечить можливість використання психологами та педагогами нових методів у профілактиці інтернет-адикції.
Description
Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор філософії, ст. викладач Михеєва Тамара Олександрівна
Keywords
дипломна робота, самооцінювання, інтернет-залежність, студенти, гендер, гендерні відмінності, маскулінність, фемінність, андрогінність
Citation
Потопальська Є.О. Гендерні відмінності у самооцінюванні інтернет-залежних студентів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 60 с.