Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуневич, Богдан Іванович-
dc.date.accessioned2024-05-28T08:10:58Z-
dc.date.available2024-05-28T08:10:58Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.citationШуневич Б. Сучасний стан використання оберненого навчання в українських закладах вищої освіти і перспективи на майбутнє. Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. Л. Г. Буданової, Г. Г. Єнчевої. Київ, 2024. С. 156-160.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-646-477-8-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63515-
dc.description.abstractThe research deals with a short history of the flipped learning method in Ukraine and the USA at its beginning of development, advantages and topicality of the method use in peaceful time and under martial law on the example of teaching disciplines "Theory and Practice of Translation", "Psychology and Pedagogy of the Higher School", "Scientific Foreign Language", as well as attention is payed to the search for Ukrainian translation versions of the term flipped learning, which, in the author’s point of view, would be more correctly conveyed in its meaning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectflipped learninguk_UA
dc.subjectflipped classroomuk_UA
dc.subjectadvantages and topicality of using flipped learninguk_UA
dc.subjectUkrainian equivalents of the term flipped learninguk_UA
dc.titleСучасний стан використання оберненого навчання в українських закладах вищої освіти і перспективи на майбутнєuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика» 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GSTI 2024 26.pdf175.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.