Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63515
Назва: Сучасний стан використання оберненого навчання в українських закладах вищої освіти і перспективи на майбутнє
Автори: Шуневич, Богдан Іванович
Ключові слова: flipped learning
flipped classroom
advantages and topicality of using flipped learning
Ukrainian equivalents of the term flipped learning
Дата публікації: тра-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шуневич Б. Сучасний стан використання оберненого навчання в українських закладах вищої освіти і перспективи на майбутнє. Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. Л. Г. Буданової, Г. Г. Єнчевої. Київ, 2024. С. 156-160.
Короткий огляд (реферат): The research deals with a short history of the flipped learning method in Ukraine and the USA at its beginning of development, advantages and topicality of the method use in peaceful time and under martial law on the example of teaching disciplines "Theory and Practice of Translation", "Psychology and Pedagogy of the Higher School", "Scientific Foreign Language", as well as attention is payed to the search for Ukrainian translation versions of the term flipped learning, which, in the author’s point of view, would be more correctly conveyed in its meaning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63515
ISBN: 978-617-646-477-8
Розташовується у зібраннях:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика» 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GSTI 2024 26.pdf175.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.