Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830
Назва: Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації
Інші назви: Distance learning of mathematical disciplines: features, problems, recommendations
Автори: Кудзіновська, Інна Павлівна
Репета, Віктор Кузьмич
Kudzinovska, Inna
Repeta, Viktor
Ключові слова: дистанційна освіта
математичні дисципліни
мультимедійний контент
distance education
mathematical disciplines
multimedia content
Дата публікації: 24-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кудзіновська І.П., Репета В.К. Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти.- К: НАУ, 2023 - №2 - С.254–259.
Короткий огляд (реферат): У статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контенту
This article reflects the peculiarities, problems and recommendations regarding the organization of distance learning of mathematical disciplines in institutions of higher education. Considerable attention is paid to the issues of using multimedia content in the educational process
Опис: 1. Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності: методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. – Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. – 198 с. 2. University of Helsinki. URL: https://teaching.helsinki.fi/instructions/article/students-workload-and-study-credits 3. Шмаргун В., Шмаргун Т. Он-лайн навчання: аналіз психологічних ризиків / Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, 15 квітня 2021р. – Умань, 2021. – С. 140-142. 4. Wagner R. W. Edgar Dale: Professional / Robert W. Wagner // Taylor & Francis, Ltd., 1970. URL: http://www.jstor.org/pss/1475566 5. Литвин О. Як зробити навчальне відео ефективним? // Центр навчальних та інноваційних технологій УКУ. 27.04.2020. URL: http://ceit-blog.ucu.edu.ua/ed-tech/yak-zrobyty-navchalne-video-efektyvnym
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830
ISSN: 2786-5495 online
DOI: 10.18372/2786-5495.1.17330
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KuRe_DE_2(2023)_254-259.pdfКудзіновська І.П., Репета В.К_2_2023_254-259281.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.