Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830
Назва: | Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації |
Інші назви: | Distance learning of mathematical disciplines: features, problems, recommendations |
Автори: | Кудзіновська, Інна Павлівна Репета, Віктор Кузьмич Kudzinovska, Inna Repeta, Viktor |
Ключові слова: | дистанційна освіта математичні дисципліни мультимедійний контент distance education mathematical disciplines multimedia content |
Дата публікації: | 24-лют-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Кудзіновська І.П., Репета В.К. Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти.- К: НАУ, 2023 - №2 - С.254–259. |
Короткий огляд (реферат): | У статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контенту This article reflects the peculiarities, problems and recommendations regarding the organization of distance learning of mathematical disciplines in institutions of higher education. Considerable attention is paid to the issues of using multimedia content in the educational process |
Опис: | 1. Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності: методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. – Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. – 198 с. 2. University of Helsinki. URL: https://teaching.helsinki.fi/instructions/article/students-workload-and-study-credits 3. Шмаргун В., Шмаргун Т. Он-лайн навчання: аналіз психологічних ризиків / Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, 15 квітня 2021р. – Умань, 2021. – С. 140-142. 4. Wagner R. W. Edgar Dale: Professional / Robert W. Wagner // Taylor & Francis, Ltd., 1970. URL: http://www.jstor.org/pss/1475566 5. Литвин О. Як зробити навчальне відео ефективним? // Центр навчальних та інноваційних технологій УКУ. 27.04.2020. URL: http://ceit-blog.ucu.edu.ua/ed-tech/yak-zrobyty-navchalne-video-efektyvnym |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830 |
ISSN: | 2786-5495 online |
DOI: | 10.18372/2786-5495.1.17330 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KuRe_DE_2(2023)_254-259.pdf | Кудзіновська І.П., Репета В.К_2_2023_254-259 | 281.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.