Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації

Loading...
Thumbnail Image

Date

2023-02-24

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

У статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контенту
This article reflects the peculiarities, problems and recommendations regarding the organization of distance learning of mathematical disciplines in institutions of higher education. Considerable attention is paid to the issues of using multimedia content in the educational process

Description

1. Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності: методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. – Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. – 198 с. 2. University of Helsinki. URL: https://teaching.helsinki.fi/instructions/article/students-workload-and-study-credits 3. Шмаргун В., Шмаргун Т. Он-лайн навчання: аналіз психологічних ризиків / Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, 15 квітня 2021р. – Умань, 2021. – С. 140-142. 4. Wagner R. W. Edgar Dale: Professional / Robert W. Wagner // Taylor & Francis, Ltd., 1970. URL: http://www.jstor.org/pss/1475566 5. Литвин О. Як зробити навчальне відео ефективним? // Центр навчальних та інноваційних технологій УКУ. 27.04.2020. URL: http://ceit-blog.ucu.edu.ua/ed-tech/yak-zrobyty-navchalne-video-efektyvnym

Keywords

дистанційна освіта, математичні дисципліни, мультимедійний контент, distance education, mathematical disciplines, multimedia content

Citation

Кудзіновська І.П., Репета В.К. Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти.- К: НАУ, 2023 - №2 - С.254–259.