Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудзіновська, Інна Павлівна | - |
dc.contributor.author | Репета, Віктор Кузьмич | - |
dc.contributor.author | Kudzinovska, Inna | - |
dc.contributor.author | Repeta, Viktor | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T09:09:14Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T09:09:14Z | - |
dc.date.issued | 2023-02-24 | - |
dc.identifier.citation | Кудзіновська І.П., Репета В.К. Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти.- К: НАУ, 2023 - №2 - С.254–259. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-5495 online | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62830 | - |
dc.description | 1. Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності: методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. – Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. – 198 с. 2. University of Helsinki. URL: https://teaching.helsinki.fi/instructions/article/students-workload-and-study-credits 3. Шмаргун В., Шмаргун Т. Он-лайн навчання: аналіз психологічних ризиків / Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, 15 квітня 2021р. – Умань, 2021. – С. 140-142. 4. Wagner R. W. Edgar Dale: Professional / Robert W. Wagner // Taylor & Francis, Ltd., 1970. URL: http://www.jstor.org/pss/1475566 5. Литвин О. Як зробити навчальне відео ефективним? // Центр навчальних та інноваційних технологій УКУ. 27.04.2020. URL: http://ceit-blog.ucu.edu.ua/ed-tech/yak-zrobyty-navchalne-video-efektyvnym | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контенту | uk_UA |
dc.description.abstract | This article reflects the peculiarities, problems and recommendations regarding the organization of distance learning of mathematical disciplines in institutions of higher education. Considerable attention is paid to the issues of using multimedia content in the educational process | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | математичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | мультимедійний контент | uk_UA |
dc.subject | distance education | uk_UA |
dc.subject | mathematical disciplines | uk_UA |
dc.subject | multimedia content | uk_UA |
dc.title | Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації | uk_UA |
dc.title.alternative | Distance learning of mathematical disciplines: features, problems, recommendations | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.4 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.18372/2786-5495.1.17330 | - |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KuRe_DE_2(2023)_254-259.pdf | Кудзіновська І.П., Репета В.К_2_2023_254-259 | 281.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.