Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62746
Название: | Досвід використання Jamboard при дистанційному вивчненні математичних дисциплін |
Другие названия: | Experience of using Jamboard in distance learning of mathematical disciplines |
Авторы: | Варивода, Вікторія Олександрівна Гришко, Олена Миколаївна Олійник, Олег Петрович Varyvoda, Viktoriia Hryshko, Olena Oliynyk, Оleg |
Ключевые слова: | дистанційне навчання онлайн дошка Google Jamboard дистанційна математична освіта distance learning online Google Jamboard distance mathematical education |
Дата публикации: | 9-авг-2023 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Варивода В.О., Гришко О.М., Олійник О.П. Досвід використання Jamboard в дистанційному навчанні математичних дисциплін // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2023. - №3. - С. 122–128. |
Серия/номер: | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти;№ 3 (2023) |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена можливостям застосування онлайн-дошки Google Jamboard при організації процесу вивчення математичних дисциплін в умовах віддаленого навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки даного цифрового інструменту. This article is devoted to the possibilities of using the online Google Jamboard in the organization of the process of teaching mathematical disciplines in the conditions of remote learning. The main advantages and disadvantages of this digital tool are analyzed. |
Описание: | 1. Волкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: навч.-метод. посібник. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. 2. Хмарні технології в освіті. URL: https://sites.google.com/view/cloudinedu. 3. Кузьменко О., Лісова Ю, Новік К. Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 49. Т. 1. С. 270 - 279. URL: http://eprints.zu.edu.ua/34019/1/41.pdf 4. Гришко О.М., Гураль В.А. Про дистанційне викладання вищої математики в умовах карантину. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. 2021. № 1. C. 131–133. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15764 URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/15764 5. Олійник О.П., Тупко Н.П., Гришко О.М., Варивода В.О. Вища математика: навч. посібник. Частина 1. Київ : НАУ, 2021. 216 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62746 |
DOI: | 10.18372/2786-5495.1.17771 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДО_НАУ_№3 (2023)_122-128.pdf | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти._НАУ_№3 (2023)_122–128 | 495.03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.