Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62746
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варивода, Вікторія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Гришко, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Олійник, Олег Петрович | - |
dc.contributor.author | Varyvoda, Viktoriia | - |
dc.contributor.author | Hryshko, Olena | - |
dc.contributor.author | Oliynyk, Оleg | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T09:40:29Z | - |
dc.date.available | 2024-03-19T09:40:29Z | - |
dc.date.issued | 2023-08-09 | - |
dc.identifier.citation | Варивода В.О., Гришко О.М., Олійник О.П. Досвід використання Jamboard в дистанційному навчанні математичних дисциплін // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2023. - №3. - С. 122–128. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62746 | - |
dc.description | 1. Волкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: навч.-метод. посібник. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. 2. Хмарні технології в освіті. URL: https://sites.google.com/view/cloudinedu. 3. Кузьменко О., Лісова Ю, Новік К. Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 49. Т. 1. С. 270 - 279. URL: http://eprints.zu.edu.ua/34019/1/41.pdf 4. Гришко О.М., Гураль В.А. Про дистанційне викладання вищої математики в умовах карантину. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. 2021. № 1. C. 131–133. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15764 URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/15764 5. Олійник О.П., Тупко Н.П., Гришко О.М., Варивода В.О. Вища математика: навч. посібник. Частина 1. Київ : НАУ, 2021. 216 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена можливостям застосування онлайн-дошки Google Jamboard при організації процесу вивчення математичних дисциплін в умовах віддаленого навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки даного цифрового інструменту. | uk_UA |
dc.description.abstract | This article is devoted to the possibilities of using the online Google Jamboard in the organization of the process of teaching mathematical disciplines in the conditions of remote learning. The main advantages and disadvantages of this digital tool are analyzed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти;№ 3 (2023) | - |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн дошка Google Jamboard | uk_UA |
dc.subject | дистанційна математична освіта | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | online Google Jamboard | uk_UA |
dc.subject | distance mathematical education | uk_UA |
dc.title | Досвід використання Jamboard при дистанційному вивчненні математичних дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | Experience of using Jamboard in distance learning of mathematical disciplines | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.18372/2786-5495.1.17771 | - |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДО_НАУ_№3 (2023)_122-128.pdf | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти._НАУ_№3 (2023)_122–128 | 495.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.