Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаривода, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorГришко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorОлійник, Олег Петрович-
dc.contributor.authorVaryvoda, Viktoriia-
dc.contributor.authorHryshko, Olena-
dc.contributor.authorOliynyk, Оleg-
dc.date.accessioned2024-03-19T09:40:29Z-
dc.date.available2024-03-19T09:40:29Z-
dc.date.issued2023-08-09-
dc.identifier.citationВаривода В.О., Гришко О.М., Олійник О.П. Досвід використання Jamboard в дистанційному навчанні математичних дисциплін // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. - К.: НАУ, 2023. - №3. - С. 122–128.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62746-
dc.description1. Волкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: навч.-метод. посібник. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. 2. Хмарні технології в освіті. URL: https://sites.google.com/view/cloudinedu. 3. Кузьменко О., Лісова Ю, Новік К. Використання освітнього потенціалу онлайн-дошок в аспекті розвитку діалогічного мовлення учнів. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 49. Т. 1. С. 270 - 279. URL: http://eprints.zu.edu.ua/34019/1/41.pdf 4. Гришко О.М., Гураль В.А. Про дистанційне викладання вищої математики в умовах карантину. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. 2021. № 1. C. 131–133. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15764 URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/15764 5. Олійник О.П., Тупко Н.П., Гришко О.М., Варивода В.О. Вища математика: навч. посібник. Частина 1. Київ : НАУ, 2021. 216 с.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена можливостям застосування онлайн-дошки Google Jamboard при організації процесу вивчення математичних дисциплін в умовах віддаленого навчання. Проаналізовано основні переваги та недоліки даного цифрового інструменту.uk_UA
dc.description.abstractThis article is devoted to the possibilities of using the online Google Jamboard in the organization of the process of teaching mathematical disciplines in the conditions of remote learning. The main advantages and disadvantages of this digital tool are analyzed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти;№ 3 (2023)-
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн дошка Google Jamboarduk_UA
dc.subjectдистанційна математична освітаuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectonline Google Jamboarduk_UA
dc.subjectdistance mathematical educationuk_UA
dc.titleДосвід використання Jamboard при дистанційному вивчненні математичних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeExperience of using Jamboard in distance learning of mathematical disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2786-5495.1.17771-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри вищої математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДО_НАУ_№3 (2023)_122-128.pdfДистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти._НАУ_№3 (2023)_122–128495.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.