Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62488
Назва: Маркетингові аспекти посилення ринкових позицій підприємства
Автори: Баришевський, Матвій Євгенійович
Ключові слова: конкурентоспроможність
стратегія
цифровий маркетинг
маркетингова стратегія
соціальні мережі
маркетингові інструменти
маркетингова діяльність
управління
стимулювання збуту
дипломна робота
Дата публікації: 26-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Баришевський М.Є. Маркетингові аспекти посилення ринкових позицій підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 119 с.
Короткий огляд (реферат): Стійкий розвиток інструментів маркетингу в ХХІ столітті сприяв утворенню чіткої кількості правил та інструментів, якими необхідно оперувати, щоб досягти поставлених організаційних цілей та претендувати на успішну професійну кар'єру. Правильне застосування інструментів маркетингу надає невимірену допомогу в реалізації товарів, що в свою чергу сприяє ефективному товарообігу, зміцненню ринку та стабілізації економіки в цілому. Ці інструменти різноманітні, але мета їх реалізації одна - підвищення конкурентоспроможності товаровиробника в умовах ринкової економіки. Недооцінка підприємствами важливості застосування інструментів маркетингу у реалізації маркетингової стратегії як у цифровому просторі, так і в оффлайн форматі, стає все більш актуальною в зв'язку з задоволенням змінливих потреб споживача в умовах рекламної перенасиченості, що зрештою може мати зубожілий ефект для недостатньо «гнучких» компаній на українському ринку товарів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62488
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баришевський.pdfДипломна робота2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.