Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаришевський, Матвій Євгенійович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:14:56Z-
dc.date.available2024-03-01T12:14:56Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationБаришевський М.Є. Маркетингові аспекти посилення ринкових позицій підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62488-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСтійкий розвиток інструментів маркетингу в ХХІ столітті сприяв утворенню чіткої кількості правил та інструментів, якими необхідно оперувати, щоб досягти поставлених організаційних цілей та претендувати на успішну професійну кар'єру. Правильне застосування інструментів маркетингу надає невимірену допомогу в реалізації товарів, що в свою чергу сприяє ефективному товарообігу, зміцненню ринку та стабілізації економіки в цілому. Ці інструменти різноманітні, але мета їх реалізації одна - підвищення конкурентоспроможності товаровиробника в умовах ринкової економіки. Недооцінка підприємствами важливості застосування інструментів маркетингу у реалізації маркетингової стратегії як у цифровому просторі, так і в оффлайн форматі, стає все більш актуальною в зв'язку з задоволенням змінливих потреб споживача в умовах рекламної перенасиченості, що зрештою може мати зубожілий ефект для недостатньо «гнучких» компаній на українському ринку товарів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти посилення ринкових позицій підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баришевський.pdfДипломна робота2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.