Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62060
Название: Управління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ Нова пошта
Другие названия: Management of enterprise competitiveness and ways of its improvement on the example of Nova Poshta LLC
Авторы: Сіренко, Владислав Миколайович
Sirenko, Vladyslav Mykolayovych
Ключевые слова: управління
management
зовнішньоекономічна діяльність
foreign economic activity
конкурентоспроможність підприємства
competitiveness of the enterprise
дипломна робота
graduate work
підприємство
enterprise
ефективність
efficiency
Дата публикации: 8-янв-2024
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Сіренко В.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ «Нова пошта». – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Менеджмент». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 93 с.
Краткий осмотр (реферат): Конкурентноспроможність є важливим поняттям у будь-якій галузі. Конкуренція складає велику частку економіки кожної країни, вона допомагає виокремити неефективні виробництва, стимулює розвиток підприємств, спонукає їх до росту та надає позитивний вплив на конкурентоспроможність країни загалом. Будь-який ринок має бути готовим до функціонування в умовах швидкого розвитку технологій та науки, коли конкуренція на ринку послуг і товарів підсилюється, виробники повинні задовольняти потреби споживачів новими продуктами та підсилювати свої позиції на ринку. У таких умовах ефективність і конкурентоспроможність галузі неможливі без відповідного управління конкурентоспроможністю.
Competitiveness is an important concept in any industry. Competition makes up a large part of the economy of every country, it helps to isolate inefficient productions, stimulates the development of enterprises, encourages them to grow and has a positive effect on the competitiveness of the country in general. Any market must be ready to function in conditions of rapid development of technology and science, when competition in the market for services and goods intensifies, manufacturers must satisfy consumer needs with new products and strengthen their positions in the market. In such conditions, the efficiency and competitiveness of the industry is impossible without appropriate management of competitiveness.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: професор Гуріна Ганна Сергївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62060
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сіренко_диплом.pdfдипломна робота2.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.