Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіренко, Владислав Миколайович-
dc.contributor.authorSirenko, Vladyslav Mykolayovych-
dc.date.accessioned2024-01-22T09:12:59Z-
dc.date.available2024-01-22T09:12:59Z-
dc.date.issued2024-01-08-
dc.identifier.citationСіренко В.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ «Нова пошта». – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Менеджмент». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62060-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: професор Гуріна Ганна Сергївнаuk_UA
dc.description.abstractКонкурентноспроможність є важливим поняттям у будь-якій галузі. Конкуренція складає велику частку економіки кожної країни, вона допомагає виокремити неефективні виробництва, стимулює розвиток підприємств, спонукає їх до росту та надає позитивний вплив на конкурентоспроможність країни загалом. Будь-який ринок має бути готовим до функціонування в умовах швидкого розвитку технологій та науки, коли конкуренція на ринку послуг і товарів підсилюється, виробники повинні задовольняти потреби споживачів новими продуктами та підсилювати свої позиції на ринку. У таких умовах ефективність і конкурентоспроможність галузі неможливі без відповідного управління конкурентоспроможністю.uk_UA
dc.description.abstractCompetitiveness is an important concept in any industry. Competition makes up a large part of the economy of every country, it helps to isolate inefficient productions, stimulates the development of enterprises, encourages them to grow and has a positive effect on the competitiveness of the country in general. Any market must be ready to function in conditions of rapid development of technology and science, when competition in the market for services and goods intensifies, manufacturers must satisfy consumer needs with new products and strengthen their positions in the market. In such conditions, the efficiency and competitiveness of the industry is impossible without appropriate management of competitiveness.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ Нова поштаuk_UA
dc.title.alternativeManagement of enterprise competitiveness and ways of its improvement on the example of Nova Poshta LLCuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сіренко_диплом.pdfдипломна робота2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.