Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61855
Title: Quand une chanson devient un test de grammaire française insolite
Other Titles: Коли пісня стає незвичайним тестом із французької граматики
When a song becomes an unusual French grammar test
Authors: Melnyk, Yevhenii
Мельник, Євгеній Юрійович
Keywords: apprentissage du français
chanson française
test de grammaire
orthographe
grammaire
règles
fautes (erreurs)
вивчення французької мови
французька пісня
тест із граматики
орфографія
правила
помилки
learning French
French song
grammar test
orthography
grammar
rules
mistakes (errors)
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Київський національний лінгвістичний університет
Citation: Melnyk Y. Quand une chanson devient un test de grammaire française insolite // Науково-методичний журнал «Іноземні мови»: Методична скарбничка викладача іноземних мов – К., 2023. – № 4. – С. 58-62.
Abstract: La fiche pédagogique présente l’ensemble d’activités unies par le thème « Un test de grammaire ». L’objectif de ces activités est de faire faire aux étudiant.e.s du niveau B2 un test de grammaire française sous forme d’exercice de correction d’erreurs diverses dans un texte authentique. Le contexte et les activités pour une pratique visant au contrôle des compétences orthographiques et grammaticales des étudiant.e.s, ainsi qu’à la compréhension et l’expression orale et écrite, se basent sur le texte de la chanson « C’est la faute à l’amour » qui comporte les fautes d’orthographe et de grammaire les plus fréquentes faites par les Français. L’ensemble d’activités proposé permettra aux étudiant.e.s de vérifier leurs acquis orthographiques et grammaticaux tout en révisant plusieurs règles fondamentales de la langue française.
Методична розробка містить комплекс завдань, об’єднаних темою «Тест із граматики». Метою цих завдань є виконання студентами рівня В2 тесту з граматики французької мови у формі вправи на виправлення різноманітних помилок в автентичному тексті. Контекст і завдання для контролю орфографічної та граматичної компетенцій студентів, а також вправляння в рецептивних і продуктивних видах мовленнєвої діяльності, будуються на тексті пісні «C’est la faute à l’amour», який містить типові орфографічні та граматичні помилки, притаманні мовленню французів. Запропонований комплекс завдань дозволить студентам перевірити їхні орфографічні та граматичні навички і повторити значну кількість фундаментальних правил французької мови.
This work has a set of tasks united by the topic “A grammar test”. The purpose of these tasks is to do a French grammar test by students at the B2 level, who have to correct different errors in an authentic text. The context and the tasks for checking students’ orthographic and grammatical competences, as well as for practicing receptive and productive skills, are based on the lyrics of the song “C’est la faute à l’amour”. The lyrics contain typical spelling and grammar mistakes which are often made by French native speakers. The proposed set of tasks will allow students to test their orthographic and grammar skills and review a significant number of fundamental French rules.
Description: France Inter. (2023). « C’est la faute à l’amour ». RADIOFRANCE. [consulté le 03.09.2023]. Disponible sur : https://www.radiofrance.fr/franceinter/podcasts/geremy-part-en-live/geremy-credeville-part-en-live-du-mercredi-24-mai-2023-6464142 Projet Voltaire. (2023). « Au jour d’aujourd’hui » est-il un pléonasme ? [consulté le 03.09.2023]. Disponible sur : https://www.projet-voltaire.fr/regles-orthographe/pleonasme-au-jour-d-aujourdhui/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61855
DOI: 10.32589/1817-8510.2023.4.295053
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnyk_IM_4_2023.pdf777.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.