Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління продажами на міжнародних ринках" для спеціальності 051
No Thumbnail Available
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і комерційної діяльності.
Метою є формування компетентностей в пізнанні теоретичних та методичних основ формування системи продажу, створення і функціонування маркетингових каналів; управління торговим персоналом.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the interaction of industrial, economic and commercial activities. The goal is the formation of competences in learning the theoretical and methodological foundations of the formation of the sales system, the creation and functioning of marketing channels; sales personnel management.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the interaction of industrial, economic and commercial activities. The goal is the formation of competences in learning the theoretical and methodological foundations of the formation of the sales system, the creation and functioning of marketing channels; sales personnel management.
Description
Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Управління продажами на міжнародних ринках» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Sales Management on International Markets" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant normative documents
Keywords
управління, продаж, маркетинг, міжнародний ринок, робоча програма, management, selling, marketing, international market, working program