Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40386
Browse
Recent Submissions
Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг промислового підприємства" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2021) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, OlenaДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та умінь, що формують профіль фахівця в галузі промислового маркетингу на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Метою є освоєння системи та методів вивчення промислового маркетингу в системі загальної теорії маркетингу, змісту та функцій промислового маркетингу, що допоможе майбутнім фахівцям приймати ефективні виробничі організаційні та наукові рішення на рівні сучасних вимог.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління продажами на міжнародних ринках" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2022) Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і комерційної діяльності. Метою є формування компетентностей в пізнанні теоретичних та методичних основ формування системи продажу, створення і функціонування маркетингових каналів; управління торговим персоналом.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2021) Казанська, Олена Олександрівна; Kazanska, Olena; Созинова, Ірина Валентинівна; Sozynova, IrynaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу його практичних навичок вирішення конкретних маркетингових завдань та обґрунтуванні ефективності функціонування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Метою навчальної дисципліни є формування професійних компетентностей щодо використання системи спеціальних знань та вмінь у сфері маркетингу, його базових категорій, сучасного наукового світогляду та методологічних аспектів організації маркетингової діяльності на підприємстві.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг" для спеціальності 073(Національний авіаційний університет, 2022) Хайдарова, Тетяна Миколаївна; Khaidarova, TetianaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у галузі менеджменту. Метою навчальної дисципліни є поглиблене вивчення теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Електронний маркетинг" для спеціальності 076(Національний авіаційний університет, 2021) Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, HannaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань електронного маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни є інтеграція знань, умінь та навичок з маркетингу підприємства та сучасних інформаційних технологій, оскільки в практичній діяльності вони є основним підходом до вдосконалення управління маркетингом і прийняття ефективних рішень є створення інформаційних систем маркетингу.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Електронний маркетинг на фінансових ринках"(Національний авіаційний університет, 2023) Бовсунівська, Ірина Володимирівна; Bovsunivska, IrynaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки застосування комплексу електронного маркетингу у фінансовій сфері та в сфері обліку та аудиту. Знання, отримані в результаті її вивчення, допоможуть студентам вирішувати широке коло завдань - управління електронною комерцією в фінансовій сфері та в сфері обліку та аудиту, просування продуктів та послуг в он-лайн сегменті, створення корпоративних сайтів та чат-ботів. Мета навчальної дисципліни «Електронний маркетинг на фінансових ринках» - сформувати у майбутніх фахівців економічного профілю цілісної системи знань про сутність та механізм формування комплексу маркетингу у фінансовій сфері, в сфері обліку та аудиту в умовах ринкових відносин; сформулювати теоретичну та методологічну базу для здійснення економічної діяльності на сучасних концепціях та засадах маркетингу; сформувати у студентів поглиблених знань і навичок щодо існуючих каналів для просування продуктів та послуг в он-лайн сегменті а також практичних навичок ефективного застосування сучасних інформаційних технологій у процесі здійснення фінансово-економічної діяльності підприємств і організацій, підготовка магістрів, які здатні оволодіти методами вивчення та прогнозування кон’юнктури грошового ринку.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Міжнародний маркетинг" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2021) Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaДана навчальна дисципліна є дисципліною циклу професійної підготовки, теоретичною та прикладною основою сукупності знань та вмінь, що формують управлінський профіль фахівця в сфері міжнародної економічної діяльності. Метою навчальної дисципліни є надання майбутнім економістам системи сучасних знань про міжнародний маркетинг як про концепцію внутріфірмового управління і цілісну систему організації закордонної діяльності, яка спрямована на рішення задач фірми з організації виробництва і пропозиції товарів і послуг на зовнішніх ринках, що найбільше задовольняють потреби активних і потенційних покупців на зарубіжних ринках і забезпечують таким чином міжнародну конкурентоспроможність фірми.Item Навчально-методичний комплекс професійно-маркетингової практики(Національний авіаційний університет, 2021) Салькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaПрофесійно-маркетингова практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Професійно-маркетингова практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».Item Навчально-методичний комплекс переддипломної практики(Національний авіаційний університет, 2022) Салькова, Ірина Юріївна; Salkova, Iryna; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaПереддипломна практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Переддипломна практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління конкурентоспроможністю об'єктів"(Національний авіаційний університет, 2023) Салькова, Ірина; Слободяник, Анна; Salkova, Iryna; Slobodianyk, AnnaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками з ефективного управління конкурентоспроможністю об’єктів в сучасних умовах господарювання. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: формувати у здобувачів вищої освіти систему знань, необхідних для забезпечення конкурентоспроможності сучасних вітчизняних ринкових об’єктів; вивчити ключові проблеми конкуренції та конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств різних галузей; набути уміння визначати й оцінювати показники і фактори конкурентоспроможності об’єктів різних типів, розробляти програми її підвищення; сформувати навички аналізу форм і методів конкуренції в трансформаційний період; формувати та обирати оптимальні стратегії українських ринкових об’єктів в т.ч. на ринку авіаційних послуг.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи розробки та просування сайту"(Національний авіаційний університет, 2023) Ярмолюк, Олексій; Yarmoliuk, OleksiiДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою дисципліни є підготовка фахівців з електронного маркетингу, які володіють комплексом сучасних теоретичних і практичних знань, умінь та навичок розробки та просування сайтів в мережі Інтернет, вибору засобів та використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій для ведення ефективної маркетингової діяльності в мережі Інтернет.Item Навчально-методичний комплекс переддипломної практики для електронного маркетингу(Національний авіаційний університет, 2022) Ороховська, Людмила; Радченко, Ганна; Orokhovska, Liudmyla; Radchenko, HannaПереддипломна практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної роботи здобувача першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Переддипломна практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Електронний маркетинг».Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління Інтернет-проектами"(Національний авіаційний університет, 2023) Ярмолюк, Олексій; Yarmoliuk, OleksiiДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в розумінні особливостей і специфіки здійснення управління Інтсрнет-проектами. Метою навчальної дисципліни є підготовка фахівців з електронного маркетингу, які володіють комплексом сучасних теоретичних і практичних знань, умінь та навичок ефективного управління проектом в мережі Інтернет, вибору "моделі та методики розбробки проекту, використання сучасних інформаційних ікомунікаційних технологій для ведення проекту, інструментів маркетингових досліджень з метою підвищення ефективності ведення проекту від початку до завершення.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Інтернет-маркетинг"(Національний авіаційний університет, 2023) Ярмолюк, Олексій; Yarmoliuk, OleksiiДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей інтернет маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни є спрямовання на одержання студентами знань ефективного використання сучасних інструментів інтернет маркетингу та електронної комерції, щодо просування продуктів та послуг в мережі Інтернет, забезпечення та підтримки конкурентоспроможності на необхідному рівні, створення маркетингової інтернет стратегії, комплексного використання інструментіва інтернет-маркетингу та забезпечення результативної та ефективної маркетингової діяльності підприємства. Вивчення даної дисципліни дозволить фахівцям вміло використовувати особливості інтернет маркетингу для ефективного досягнення цілей фірми, формувати комплекс-маркетингу з урахуванням можливостей мереж Інтернет, здійснювати маркетингові комунікації за допомогою новітніх інформаційних технологій.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг програмного продукту"(Національний авіаційний університет, 2021) Ярмолюк, Олексій; Yarmoliuk, OleksiiДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей маркетингу програмного продукту. Метою викладання навчальної дисципліни є спрямовання на одержання студентами знань ефективного використання сучасних комунікаційних інструментів маркетингу та електронної комерції щодо просування програмних продуктів, забезпечення їх якості та підтримки конкурентоспроможності на необхідному рівні, створення концепції програмних продуктів ринкової новизни для забезпечення результативної та ефективної діяльності підприємства.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Послуги на електронному ринку"(Національний авіаційний університет, 2021) Радченко, Олена; Radchenko, OlenaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей маркетингу послуг на електронному ринку. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад формування та функціонування системи електронної комерції підприємств сфери послуг, методів вивчення електронного ринку послуг, визначення шляхів та напрямків розвитку підприємства сфери послуг на електронному ринку, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу на електронному ринку послуг.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи управління якістю товарів"(Національний авіаційний університет, 2021) Фісун, Юлія; Fisun, YulisaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення організації управління якості товару. Метою навчальної дисципліни є оволодіння студентами організаційно-економічними основами управління якістю, виходячи з сучасних вимог систем менеджменту якості на підприємстві, методами контролю, оцінювання та аналізу якості продукту на всіх етапах товароруху.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління споживчим досвідом (customer experience)"(Національний авіаційний університет, 2021) Радченко, Ганна; Radchenko, HannaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні основних теорій споживчих мотивацій, особливостей поведінки споживача на ринку, методами вивчення споживчих мотивацій та сегментації на цій базі ринку та основами управління customer experience. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів розуміння та вміння управляти враженнями, якими люди обмінюються в онлайні. Думки й відчуття, котрими поділились споживачі, накопичуються та формують колективну збірку досвіду різних індивідів. Customer experience це, власне, і є бренд.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Лояльність клієнтів авіакомпаній"(Національний авіаційний університет, 2022) Божок, Анастасія; Шевченко, Анна; Bozhok, Anastasiya; Shevchenko, AnnaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань з управління лояльністю клієнтів авіакомпаній, набуття практичних навичок щодо вимірювання лояльності та задоволеності клієнтів, вивчення клієнтського враження та завоювання лояльності.Item Навчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг в Digital середовищі"(Національний авіаційний університет, 2021) Казанська, Олена; Kazanska, OlenaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і маркетингової діяльності в умовах розвитку інформаційного ринку. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння основних положень та підходів про особливості використання інструментів брендингу в Інтернет-середовищі та формування у студентів уміння застосовувати ці інструменти та методи у практичній діяльності.