Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг" для спеціальності 073

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у галузі менеджменту. Метою навчальної дисципліни є поглиблене вивчення теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of management. The purpose of the educational discipline is an in-depth study of the theoretical foundations and specific methods of organizing the marketing activities of the enterprise.

Description

Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.

Keywords

маркетинг, менеджмент, логістика, адміністрування, робоча програма, marketing, management, logistics, administration, working program

Citation