Навчально-методичний комплекс професійно-маркетингової практики

No Thumbnail Available

Date

2021

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Професійно-маркетингова практика є необхідною складовою навчального процесу і спрямована на практичне застосування теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі навчання, а також пошук і аналіз науково-технічної інформації, необхідної для виконання кваліфікаційної магістерської роботи. Професійно-маркетингова практика є обов’язковим освітнім компонентом підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми (ОПП) «Маркетинг».
Professional marketing practice is a necessary component of the educational process and is aimed at the practical application of theoretical knowledge acquired by students of higher education in the process of study, as well as the search and analysis of scientific and technical information necessary for the performance of a qualifying master's thesis. Professional marketing practice is a mandatory educational component of the training of students of the second (master's) level of higher education in the specialty 075 "Marketing" of the educational and professional program (OPP) "Marketing".

Description

Метою професійно-маркетингової практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань та розвиток практичних навичок з навчальних дисциплін в галузі маркетингу, ознайомлення із законодавчою та нормативною базою з питань маркетингової діяльності підприємств, організації і проведення маркетингової діяльності підприємствами на національному та міжнародному ринку. The purpose of professional marketing practice is to consolidate and deepen theoretical knowledge and develop practical skills from educational disciplines in the field of marketing, familiarization with the legislative and regulatory framework on marketing activities of enterprises, organization and implementation of marketing activities by enterprises on the national and international market.

Keywords

маркетинг, практика, професійна практика, професійно-маркетингова практика, marketing, practice, professional practice, professional marketing practice

Citation