Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60578
Назва: Конкурентоспроможність транспортних підприємств в ринкових умовах та шляхи її підвищення
Автори: Давидюк, Вікторія Євгенівна
Ключові слова: дипломна робота
конкурентоспроможність підприємства
авіаційна галузь
аналіз конкурентів
оцінка конкурентоспроможності аеропорту
підвищення конкурентоспроможності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Давидюк В. Є. Конкурентоспроможність транспортних підприємств в ринкових умовах та шляхи її підвищення. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Економіка». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де ринкова конкуренція набуває все більшої інтенсивності, управління конкурентоспроможністю транспортних підприємств стає ключовим фактором їх успіху та стійкого розвитку. Транспорт забезпечує економічні, соціальні, культурні та оборонні функції України, є важливою складовою в економічній інтеграції, а також у міжнародній торгівлі. Управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства пов’язане з формуванням такої моделі поведінки організації, за якої вона здатна відповідати на запити замовників, користуватися попитом у споживачів, зберігати стійке фінансове становище, отримувати бажані прибутки у довгостроковій перспективі, вчасно адаптуватись до змін в умовах нестабільності та невизначеності зовнішнього середовища. У галузі управління конкурентоспроможністю підприємств проведено значну кількість наукових досліджень, які внесли вагомий внесок у розуміння даної проблематики. До провідних зарубіжних вчених, які вивчали теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю та проблематику її оцінки, віднесемо наступних: М. Портер (відомий американський економіст, автор концепції конкурентних переваг) – його роботи розкривають економічну сутність конкурентоспроможності підприємств та визначають ключові фактори, що впливають на її формування; І. Ансофф (видатний американський економіст і стратег, який досліджував питання стратегічного управління та конкурентоспроможності підприємств) – він пропонував моделі аналізу конкурентоспроможності та стратегічного планування; П. Друкер – впливовий автор і консультант з управління, який звертав увагу на важливість конкурентоспроможності для підприємств. Він розглядав фактори, що впливають на конкурентоспроможність, такі як інновації, якість продукту та ефективне управління ресурсами; К. Келлі (вчений, який зосереджувався на аналізі конкурентоспроможності у високотехнологічних галузях. Його дослідження вказували на важливість інновацій та технологічного розвитку для збереження конкурентоспроможності підприємств.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., старший викладач Сафонік Наталія Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60578
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2023_051_ЕП_Давидюк_В._Є..pdfДипломна робота202.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.