Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60340
Назва: Модель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4.
Автори: Кузьменко, Артем Дмитрович
Ключові слова: дипломна робота
комп’ютерна графіка
3D-моделювання
візуалізація
рендеринг
текстурування
тривимірна модель
Blender
Дата публікації: 26-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кузьменко А.Д. Модель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 54 с.
Короткий огляд (реферат): Тривимірна графіка це дуже обширна галузь яка активно використовується в різних галузях науки і техніки, медецини, сфері розваг та освіти, реклами, дизайну та в архітектурі. В наш час тривимірне моделювання активно використовується в сфері розваг особливо при створенні відеоігор, а тому існує безліч способів та програм для їх створення і не завжди певний спосіб або ж програма кращі за інші. Оскільки до різних моделей можуть бути різні запити. Саме тому в наш час ціняться спеціалісти що можуть створювати тривимірні моделю за любими критеріями та потребами. Спеціалісти які створюють тривимірні моделі називаються 3D−художниками тому що при створенні моделі не малу роль грає фантазія знання того як певний предмет буде виглядати та поводити себе в реальному світі будь то модель чогось реального або видуманого. Особливу роль в тривимірному моделюванні також відіграє програмне забезпечення яке будуть використовувати при створенні моделі але також варто відмітити що в професійній роботі рідко коли модель створюється цілком в одній програмі а тому для своєї кваліфікаційної роботи я використовував комплекс програм кожна з яких відповідає сучасним запитам в індустрії. Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Модель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4» базується на тому, що зaвдяки нoвітнім технoлoгіям 3D-моделювання і відповідно зростанню попиту на створення ігрових ассетів а тому багато людей бажають працювати в даній сфері і як і вбільшості інших сфер тебе оцінюють за твоєю роботою. І якщо взяти тему моєї роботи, то я вибрав модель яка максимально чітко покаже мої навички в моделюванні, оптимізації моделі та створенні текстур. Також при створенні боло використано комплекс програм знання кожної з яких високо цінится в 3D – індустрії.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат педагогічних наук, Юрій Сінько.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60340
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Кузьменко А.Д..pdfДипломна робота бакалавра1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.