Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60226
Title: Дослідження афіліатного маркетингу підприємства
Authors: Серьоженко, Олександра Ярославівна
Keywords: маркетинг
афіліатний маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
дипломна робота
Issue Date: 23-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Партнерський маркетинг є одним з найпопулярніших на сьогодні методів збільшення продажів і отримання прибутку. Він існує з перших днів функціонування Інтернету. Блогери часто включають партнерські посилання в огляди продуктів, опубліковані на сайтах, автори вмісту YouTube мають партнерські посилання в описах відео, щоб висвітлити певні продукти. Партнерський маркетинг має на меті просування бізнесу в мережі Інтернет за допомогою афілійованих партнерів (Web-майстрів), які залучають нових клієнтів, використовуючи різні маркетингові інструменти та стратегії. Партнерський маркетинг дозволяє значно збільшити рентабельність інвестицій та отримати більш високий прибуток – він є вигідним як партнерам, так і власникам бізнесу. Цей напрям активно розвиватиметься і надалі, що відображається в кількості партнерських програм та веб-майстрів, які працюють в сфері електронної комерції. Незважаючи на те, що починаючи з 2020 р. Для індустрії з'явилися серйозні випробування, партнерський канал залишився надійним джерелом трафіку і продажів брендів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60226
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Серьоженко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.