Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60128
Title: Дослідження конкурентних позицій підприємства на ринку Інтернет-торгівлі автозапчастинами
Authors: Кучерявенко, Валерія Олександрівна
Keywords: дослідження
конкурентні позиції
підприємство
аналіз
маркетинг
ринок
Інтернет-торгівля
автозапчастини
дипломна робота
Issue Date: 22-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: За останні роки намітився тренд на збільшення ролі електронної комерції у порівнянні з традиційними формами торгівлі. За недавньою статистикою більше половини клієнтів оформляють закупки онлайн саме в інтернет-магазинах, що для підприємців розширює горизонти власних можливостей. У позаминулому році на розвиток торгівлі в Інтернеті суттєво вплинув значний приріст обсягу активних користувачів, зростання їхнього власного досвіду здійснення покупок а також підвищення довіри до онлайн замовлень. Споживачі все частіше купляють в інтернет-магазинах та замовляють у сервісів доставки. Загалом громадяни України підтримують глобальні тенденції онлайн покупок. Окремі галузі та ринки за останні роки збільшили обсяг інтернет-торгівлі вдвічі.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60128
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кучерявенко_Валерія_дипломна_робота.pdfДипломна робота321.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.