Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60087
Название: Розробка діджитал маркетингової стратегії рекламної агенції «Webtris»
Авторы: Токар, Юрій Ігорович
Ключевые слова: стратегія
діджитал
маркетингова стратегія
діджитал маркетинг
рекламна агенція
дипломна робота
Дата публикации: 22-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): 10 років тому практично будь-які заходи щодо залучення клієнтів через Інтернет приносили результати. Можна було періодично працювати з «Google Ads» або «Яндекс.Дірект», запускаючи рекламні кампанії та отримувати заявки. Іноді, достатньо було оптимізувати сайт та закупити посилання, як можна було опинитися в топі результатів пошукової видачі. Якомусь бізнесу достатньо було завести групу в соціальній мережі та зайняти частку онлайн-ринку, заробляючи через «Вконтакті». Сьогодні у сегментах B2B та B2C такий неструктурований підхід вже не працює. Коли вводиться бізнес в Інтернет, необхідно чітко уявляти цілі, як цього досягти і коли чекати на перші результати, щоб скоригувати початкові плани. Без опрацьованої маркетингової діджитал-стратегії можна втратити час та кошти. Поки безсистемно намагатись використати канали залучення трафіку, конкуренти отримуватимуть ліди та збільшуватимуть продажі.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60087
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Токар_дипломна_робота.pdfДипломна робота479.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.