Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60080
Назва: Аналіз та рекомендації із удосконалення комплексу маркетингу компанії "Pandora"
Автори: Савчук, Марія Сергіївна
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
класифікація комплексу маркетингу
маркетингова діяльність
формування комплексу маркетингу на підприємствах
дипломна робота
Дата публікації: 20-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної теми дослідження визначається тим, що економічний розвиток підприємства є його активна діяльність на ринку. Комерційний успіх забезпечується такими вагомими факторами, як знання бажань та потреб споживачів, швидке та гнучке реагування на всі їх вимоги. Це забезпечується завдяки вивченню можливостей̆та ефективному використанню різних методів, форм та способів продажу товарів та послуг, формуванню попиту наявних та потенційних споживачів. Нині вже сформульовано загальні теоретичні основи вітчизняного маркетингу, але швидкий̆ розвиток сучасного ринку, зростаюча увага до підвищення якості, зміни в цінах та спрямованість на споживачів вимагають постійних досліджень комплексу маркетингу, його взаємодії із зовнішнім середовищем, інструментами та ресурсами маркетингу. Це передбачає спрямованість маркетингової̈ діяльності компанії̈ на встановлення довгострокових, конструктивних, привілейованих стосунків з потенційними клієнтами та доповнення класичного комплексу «4P» інструментами, які враховують індивідуальні особливості споживача.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60080
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.