Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60078
Назва: Аналіз стратегії просування продукції в умовах цифрового ринку (на прикладі ТОВ "Паприка")
Автори: Соловей, Кароліна Олександрівна
Ключові слова: стратегія просування
цифровий ринок
digital-маркетинг
SEO-оптимізація
пошукова реклама
соціальні медіа
ринок приправ та прянощів
дипломна робота
Дата публікації: 21-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Цифровий ринок став важливою платформою для просування та продажу продукції сучасних компаній. З розвитком інформаційних технологій та методів, у які споживачі приймають рішення про покупку, за ці роки різко змінився. Тому компаніям важливо розуміти та впроваджувати ефективні стратегії просування продукції на цифровому ринку, щоб залишатися конкурентоспроможними. Кожен сучасний маркетолог повинен мати у своєму арсеналі основні інструменти digital-маркетингу, оскільки без цих знань не можна успішно запускати маркетингові проекти. Традиційних інструментів просування вже недостатньо для залучення клієнтів, тому digital-маркетинг став необхідністю. Сфера digital-маркетингу постійно розвивається, але останні роки принесли кардинальні зміни, які вплинули на взаємовідносини між компаніями і клієнтами. Внаслідок кризи рекламний бюджет значно зменшився, скоротившись з 11% доходів компаній у 2020 році до 6,4% у 2021 році. Сектори туризму (5,4%), технологічних продуктів (5%) і виробництва (5,8%) виділяли найменшу частку коштів на маркетинг. Світ назавжди перейшов у он-лайн, тому витрати на digital-канали становлять 72,2% від загального маркетингового бюджету. Навіть у нестабільних умовах, які пов’язані із військовою агресією з боку росії та наслідків пандемії коронавірусу, професіонали в галузі цифрової реклами та маркетингу показали свою ефективність.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60078
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соловей_дипломна_робота.pdfДипломна робота751.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.