Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоловей, Кароліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:03:07Z-
dc.date.available2023-06-30T11:03:07Z-
dc.date.issued2023-06-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60078-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractЦифровий ринок став важливою платформою для просування та продажу продукції сучасних компаній. З розвитком інформаційних технологій та методів, у які споживачі приймають рішення про покупку, за ці роки різко змінився. Тому компаніям важливо розуміти та впроваджувати ефективні стратегії просування продукції на цифровому ринку, щоб залишатися конкурентоспроможними. Кожен сучасний маркетолог повинен мати у своєму арсеналі основні інструменти digital-маркетингу, оскільки без цих знань не можна успішно запускати маркетингові проекти. Традиційних інструментів просування вже недостатньо для залучення клієнтів, тому digital-маркетинг став необхідністю. Сфера digital-маркетингу постійно розвивається, але останні роки принесли кардинальні зміни, які вплинули на взаємовідносини між компаніями і клієнтами. Внаслідок кризи рекламний бюджет значно зменшився, скоротившись з 11% доходів компаній у 2020 році до 6,4% у 2021 році. Сектори туризму (5,4%), технологічних продуктів (5%) і виробництва (5,8%) виділяли найменшу частку коштів на маркетинг. Світ назавжди перейшов у он-лайн, тому витрати на digital-канали становлять 72,2% від загального маркетингового бюджету. Навіть у нестабільних умовах, які пов’язані із військовою агресією з боку росії та наслідків пандемії коронавірусу, професіонали в галузі цифрової реклами та маркетингу показали свою ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectцифровий ринокuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk_UA
dc.subjectпошукова рекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectринок приправ та прянощівuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз стратегії просування продукції в умовах цифрового ринку (на прикладі ТОВ "Паприка")uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соловей_дипломна_робота.pdfДипломна робота751.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.