Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60073
Назва: Маркетингові дослідження конкурентних переваг підприємства на ринку кондитерських виробів
Автори: Шляхтич, Валерія Олександрівна
Ключові слова: дослідження
маркетингова діяльність
конкуренція
конкурентна перевага
маркетингова стратегія
дипломна робота
Дата публікації: 21-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасний ринок характеризується посиленням процесів глобалізації в економічному середовищі, що, у свою чергу, внесло серйозні корективи в умови ведення бізнесу вітчизняних компаній, а також є корективи в якості методів конкуренції на національному рівні та в міжнародному контексті. Ці зміни мають як позитивні, так і негативні наслідки для місцевого бізнесу, тобто нові можливості завдяки виходу на нові ринки збуту, але жорстка конкуренція вимагає вже сьогодні впровадження ефективних заходів для забезпечення конкуренції. Враховуючи той факт, що сучасні ринкові умови дуже нестабільні, клієнти вимогливі та обізнані, а конкуренція між виробниками продукції є жорсткою та нещадною, питання створення та підтримки конкурентних переваг набуває стратегічного значення та потребує реформування. Проблема підвищення рівня конкуренції вітчизняної продукції в умовах більш економічного розвитку пов’язана з розвитком системи управління конкуренцією. Досягнення та збереження конкурентних переваг має вирішальне значення для успіху бізнесу в конкурентній боротьбі. Ця проблема стає гострішою у випадках посилення тиску на окремі ринки, де виробникам продукції доводиться постійно стежити за змінами попиту, цінами на матеріали, питанням рентабельності активів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60073
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шляхтич_дипломна_робота.pdfДипломна робота987.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.