Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60069
Название: Дослідження цифрового маркетингу ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»» у контексті комплексу маркетингу
Авторы: Веретніцька, Вікторія Володимирівна
Ключевые слова: маркетингова діяльність
цифровий маркетинг
інформаційні технології
фармацевтична галузь
тенденції розвитку
комплекс маркетингу
дипломна робота
Дата публикации: 22-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сучасному споживачеві, який працює в конкурентному онлайн ринку, доступні різноманітні варіанти продукції, а також велика кількість пошукових засобів. Використання мобільних пристроїв для пошуку товарів значно знижує ефективність реклами, оскільки споживачі самостійно вирішують, коли та як шукати продукцію. Компаніям необхідно пристосовуватися до нових споживчих звичок та розробляти довгострокову маркетингову стратегію, яка б конкурувала успішно, зберігаючи увагу існуючих клієнтів та привертаючи нових. Ця стратегія має бути побудована на чіткому розумінні майбутнього, бути гнучкою та враховувати зазначені тенденції, щоб компанія могла досягти поставлених цілей на ринку. Для досягнення цього маркетологи повинні постійно пристосовуватися до нових умов, тестувати нові технології, щоб забезпечити стабільність свого бізнесу на ринку. Останні роки характеризуються пріоритетним розвитком цифрового маркетингу, що стає основною тенденцією в маркетинговій діяльності компаній. Традиційні методи маркетингу з кожним роком стають менш рентабельними порівняно з цифровими методами. Хоча це може здатися випадковістю, але поява і розвиток пандемії, а також зміцнення офлайнових обмежень у комунікації, не тільки прискорили оновлення маркетингових технологій, але також стали життєвою необхідністю для більшості підприємств, яка визначає їх виживання на ринку.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60069
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Веретніцька_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.