Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60053
Назва: Дослідження маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
Автори: Бабашова, Анастасія Олегівна
Ключові слова: послуга
дослідження
маркетинг
маркетингова діяльність
конкуренція
комплекс маркетингу
фітнес індустрія
дипломна робота
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Одним із головних напрямків економічного розвитку сьогодні є сфера послуг, що стрімко розвивається. У господарському комплексі розвинених ринкових країн сфера послуг відіграє важливу роль за часткою споживчих витрат на послуги та зайнятість працівників, а також за обсягом прямих інвестицій. Продовжується також маркетинг послуг - від його становлення на основі виробничого досвіду та комерційних моделей до успішної системи провідних сервісних компаній - з урахуванням особливостей послуг як продуктів, створення маркетингових каналів, використання правильних маркетингових інструментів. Різноманітні послуги зростають і поглиблюються, удосконалюються стратегія і методи збутової діяльності, створюються ефективні комунікаційні заходи.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60053
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабашова_дипломна_робота.pdfДипломна робота993.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.