Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабашова, Анастасія Олегівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:23:09Z-
dc.date.available2023-06-28T13:23:09Z-
dc.date.issued2023-06-19-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60053-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОдним із головних напрямків економічного розвитку сьогодні є сфера послуг, що стрімко розвивається. У господарському комплексі розвинених ринкових країн сфера послуг відіграє важливу роль за часткою споживчих витрат на послуги та зайнятість працівників, а також за обсягом прямих інвестицій. Продовжується також маркетинг послуг - від його становлення на основі виробничого досвіду та комерційних моделей до успішної системи провідних сервісних компаній - з урахуванням особливостей послуг як продуктів, створення маркетингових каналів, використання правильних маркетингових інструментів. Різноманітні послуги зростають і поглиблюються, удосконалюються стратегія і методи збутової діяльності, створюються ефективні комунікаційні заходи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectфітнес індустріяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової діяльності підприємства сфери послугuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бабашова_дипломна_робота.pdfДипломна робота993.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.