Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60019
Title: Формування та шляхи вдосконалення маркетингової політики підприємства Eurospine Україна в умовах конкурентного середовища
Authors: Наумчик, Віолета Павлівна
Keywords: маркетинг
ефективність
маркетингова політика
конкурентоспроможність
медичне підприємство
стратегія
послуги
дипломна робота
Issue Date: 23-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність даної роботи визначається тим, що все більше маркетинг зміщує акцент з масового ринку до цільового. Коштовна реклама не виправдовує себе, якщо мова йде про залучення вузько сегментованої цільової групи. Відбувається стрімке об’єднання маркетингових комунікацій. Все більша кількість медичних установ сьогодні застосовує послуги рекламних компаній, але просування медичного закладу не повинно обмежуватися лише проведенням рекламних кампаній, так як медичний ринок вже перенасичений рекламною агітацією. Це пояснює необхідність впровадження інструментів більш персоналізованих зв’язків з громадськістю та усіма учасниками медичного середовища. Також, актуальність дослідження обумовлює той факт, що питання застосування методів стратегічного маркетингу в сфері медичних послуг недостатньо вивчені з огляду на те, що в теоретичних засадах маркетингу послуг, вузькоспеціалізований напрям маркетингу в медицині з’явився відносно нещодавно.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60019
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумчик_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.