Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60019
Название: Формування та шляхи вдосконалення маркетингової політики підприємства Eurospine Україна в умовах конкурентного середовища
Авторы: Наумчик, Віолета Павлівна
Ключевые слова: маркетинг
ефективність
маркетингова політика
конкурентоспроможність
медичне підприємство
стратегія
послуги
дипломна робота
Дата публикации: 23-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Актуальність даної роботи визначається тим, що все більше маркетинг зміщує акцент з масового ринку до цільового. Коштовна реклама не виправдовує себе, якщо мова йде про залучення вузько сегментованої цільової групи. Відбувається стрімке об’єднання маркетингових комунікацій. Все більша кількість медичних установ сьогодні застосовує послуги рекламних компаній, але просування медичного закладу не повинно обмежуватися лише проведенням рекламних кампаній, так як медичний ринок вже перенасичений рекламною агітацією. Це пояснює необхідність впровадження інструментів більш персоналізованих зв’язків з громадськістю та усіма учасниками медичного середовища. Також, актуальність дослідження обумовлює той факт, що питання застосування методів стратегічного маркетингу в сфері медичних послуг недостатньо вивчені з огляду на те, що в теоретичних засадах маркетингу послуг, вузькоспеціалізований напрям маркетингу в медицині з’явився відносно нещодавно.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60019
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наумчик_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.