Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59924
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності на основі логістичної концепції компанії УВК Україна
Автори: Кутузова, Анастасія Олегівна
Ключові слова: маркетинг
логістика
ефективність
логістичні процеси
маркетингова діяльність
стратегічні напрями
логістичні послуги
перевезення
дипломна робота
Дата публікації: 23-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовуючи актуальність використання принципів і методів логістики в діяльності підприємства, слід врахувати кардинальні зміни, що відбулися в останні десятиріччя у сфері реалізації послуг. До них можна віднести: перетворення ринку продавця на ринок покупця, посилення конкурентної боротьби між суб’єктами господарювання, поступове поширення концепції маркетингу з її орієнтацією на споживача і як результат – зростання насиченості, широти, глибини послуг. Ускладнилося прогнозування попиту, зросли матеріальні запаси, збільшилися складські і транспортні витрати. Гостро постала проблема раціонального планування, оптимізації витрат підприємства. Виникла необхідність у посиленні координації між взаємопов’язаними видами діяльності, тобто організації управління єдиним потоковим процесом. Отже, вирішення проблем, що виникли останнім часом, пов’язуються з поширенням використання концепції логістики.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59924
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кутузова_дипломна_робота.pdfДипломна робота842.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.