Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59924
Title: Удосконалення маркетингової діяльності на основі логістичної концепції компанії УВК Україна
Authors: Кутузова, Анастасія Олегівна
Keywords: маркетинг
логістика
ефективність
логістичні процеси
маркетингова діяльність
стратегічні напрями
логістичні послуги
перевезення
дипломна робота
Issue Date: 23-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Обґрунтовуючи актуальність використання принципів і методів логістики в діяльності підприємства, слід врахувати кардинальні зміни, що відбулися в останні десятиріччя у сфері реалізації послуг. До них можна віднести: перетворення ринку продавця на ринок покупця, посилення конкурентної боротьби між суб’єктами господарювання, поступове поширення концепції маркетингу з її орієнтацією на споживача і як результат – зростання насиченості, широти, глибини послуг. Ускладнилося прогнозування попиту, зросли матеріальні запаси, збільшилися складські і транспортні витрати. Гостро постала проблема раціонального планування, оптимізації витрат підприємства. Виникла необхідність у посиленні координації між взаємопов’язаними видами діяльності, тобто організації управління єдиним потоковим процесом. Отже, вирішення проблем, що виникли останнім часом, пов’язуються з поширенням використання концепції логістики.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59924
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кутузова_дипломна_робота.pdfДипломна робота842.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.