Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59877
Title: Система управління торговою маркою кондитерської корпорації «ROSHEN» та шляхи її вдосконалення
Authors: Гребченко, Ольга Миколаївна
Keywords: маркетингова діяльність
бренд
товарна марка
просування
кондитерська галузь
реклама
дипломна робота
Issue Date: 22-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Вітчизняні підприємства працюють в умовах насичення ринку споживчих товарів, підвищення якості продукції та посиленні нецінової конкуренції. Це зумовлює прагнення виробників до більш індивідуальності та диференціації своєї продукції. Основним з найефективніших засобів диференціації продукції є застосування та управління марочної політики підприємства. Відома торгова марка (ТМ) потребує постійного контролю, управління, так як вона не з'являється і не існує сама по собі. Сьогодні мало мати економічний результат від введення основої маркетингової діяльності, але й ефективною роботою є підрахування марочного капіталу. Торгові марки як основний нематеріальний актив компанії, що приносить їй додатковий прибуток широко представлений у працях вітчизняних та закордонних науковців. Провідні іноземні фахівці в області брендингу Д. Аакер, О. Білан, П. Дойль, Ж.Н. Капферер, К. Келлер, Ф. Котлер, О. Зозульов, Є. Ромат та вітчізняні вчені-економісти: Т. Князєва, Т. Любаренко, Т. Поліщук, С. Смерічевський, І. Салькова та інші в своїх роботах дають характеристику ефективності марок. Але існують багато причини для проведення аналізу механізмів оцінки товарноих марок у зв'язку з появою і модифікацією нових брендів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59877
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гребченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота983.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.