Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59822
Назва: Ціннісна складова у становленні майбутнього практичного психолога
Інші назви: The value component in the formation of a future practical psychologist
Автори: Білоус, Тетяна
Bilous, Tetiana
Павленок, Катерина Сергіївна
Pavlenok, Kateryna
Ключові слова: становлення майбутнього психолога
практичний психолог
цінності
теорія цінностей
formation of the future psychologist
practical psychologist
values
value theory
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Білоус Т., Павленок К. Ціннісна складова у становленні майбутнього практичного психолога / Т. Білоус, К. Павленок // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 22-25
Короткий огляд (реферат): Цінності є неможливо відокремлюваною характеристикою, однією з форм взаємодії людини зі своїм оточенням. Вони відображають особисту суб’єктивну зацікавленість у сприйнятті інших людей, а також об’єктів, явищ, процесів, і відображають ставлення до різних видів діяльності та шляхів досягнення результатів.
Values are an indivisible characteristic, one of the forms of of human interaction with their environment. They reflect a personal subjective interest in the perception of other people, as well as objects, phenomena, processes, and reflect the attitude towards different types of activities and ways of achieving of achieving
Опис: Список використаної літератури: 1. Кадикова Т.А. особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів: автореф. дис ... канд. психол. наук: 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології». Одеса., 2002. 17с. 2. Фурман А.А. Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку майбутніх психологів общества : Автореф. дис . … канд. психолнаук: 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». Одеса, 2009. 22с. 3. Шахова Н.Є. Теоретичні аспекти дослідження ціннісних орієнтацій особистості. Вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. №3-4. 2013. С.102-109. 4. Бондаренко О.Ф. Психологічна допомога особистості. Харків : Фоліо, 1996. 237 с. 5. Бодалев А.А. Акмеология. 2004. № 1. С. 15-17. 6. Водолазская О.О. Субъективность как одна из детерминант профессионального становления психолога. Наука і освіта. 2006. №5-6. С.24-26. 7. Ямницький О.В. Ціннісні орієнтації в життєдіяльності особистості. Науковий вісник ПНПУ імені К.Д. Ушинського. 2013. № 7-8. С.116-121. 8. Ямницький О.В. Професійно-ціннісні орієнтації практичних психологів як категорії психології. Актуальні проблеми дошкільної та вищої освіти. Варшава: вид-во «Diamond trading tour», 2014. С.158-160. 9. Ямницький О.В. Роль суб’єктної активності в процесі становлення професійно- ціннісних орієнтацій майбутнього практичного психолога. Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. Серія «Психологія». 2014. Т.19. Вип. 4 (34). С.88-93. 10. Тітова Т.Є. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх психологів у процесі професійної підготовки: Дис….канд. психол.наук 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». К., 2012. 200 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59822
ISBN: 978-617-8016-77-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БІЛОУС Тетяна, ПАВЛЕНОК Катерина.pdfТези498.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.