Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59822
Название: Ціннісна складова у становленні майбутнього практичного психолога
Другие названия: The value component in the formation of a future practical psychologist
Авторы: Білоус, Тетяна
Bilous, Tetiana
Павленок, Катерина Сергіївна
Pavlenok, Kateryna
Ключевые слова: становлення майбутнього психолога
практичний психолог
цінності
теорія цінностей
formation of the future psychologist
practical psychologist
values
value theory
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Білоус Т., Павленок К. Ціннісна складова у становленні майбутнього практичного психолога / Т. Білоус, К. Павленок // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 22-25
Краткий осмотр (реферат): Цінності є неможливо відокремлюваною характеристикою, однією з форм взаємодії людини зі своїм оточенням. Вони відображають особисту суб’єктивну зацікавленість у сприйнятті інших людей, а також об’єктів, явищ, процесів, і відображають ставлення до різних видів діяльності та шляхів досягнення результатів.
Values are an indivisible characteristic, one of the forms of of human interaction with their environment. They reflect a personal subjective interest in the perception of other people, as well as objects, phenomena, processes, and reflect the attitude towards different types of activities and ways of achieving of achieving
Описание: Список використаної літератури: 1. Кадикова Т.А. особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів: автореф. дис ... канд. психол. наук: 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології». Одеса., 2002. 17с. 2. Фурман А.А. Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку майбутніх психологів общества : Автореф. дис . … канд. психолнаук: 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». Одеса, 2009. 22с. 3. Шахова Н.Є. Теоретичні аспекти дослідження ціннісних орієнтацій особистості. Вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. №3-4. 2013. С.102-109. 4. Бондаренко О.Ф. Психологічна допомога особистості. Харків : Фоліо, 1996. 237 с. 5. Бодалев А.А. Акмеология. 2004. № 1. С. 15-17. 6. Водолазская О.О. Субъективность как одна из детерминант профессионального становления психолога. Наука і освіта. 2006. №5-6. С.24-26. 7. Ямницький О.В. Ціннісні орієнтації в життєдіяльності особистості. Науковий вісник ПНПУ імені К.Д. Ушинського. 2013. № 7-8. С.116-121. 8. Ямницький О.В. Професійно-ціннісні орієнтації практичних психологів як категорії психології. Актуальні проблеми дошкільної та вищої освіти. Варшава: вид-во «Diamond trading tour», 2014. С.158-160. 9. Ямницький О.В. Роль суб’єктної активності в процесі становлення професійно- ціннісних орієнтацій майбутнього практичного психолога. Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. Серія «Психологія». 2014. Т.19. Вип. 4 (34). С.88-93. 10. Тітова Т.Є. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх психологів у процесі професійної підготовки: Дис….канд. психол.наук 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія». К., 2012. 200 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59822
ISBN: 978-617-8016-77-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
БІЛОУС Тетяна, ПАВЛЕНОК Катерина.pdfТези498.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.