Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59818
Назва: Вплив тривожності на стратегію поведінки підлітків у конфлікті
Інші назви: The impact of anxiety on adolescents' behavioral strategies in conflict
Автори: Литвинчук, Наталя Борисівна
Lytvynchuk, Natalia
Ключові слова: тривожність
конфлікт
підлітки
стратегія поведінки у конфлікті
anxiety
conflict
teenagers
strategy of behavior in conflict
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Литвинчук Н.Б. Вплив тривожності на стратегію поведінки підлітків у конфлікті ЗВО / Н. Литвинчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 61-65
Короткий огляд (реферат): Підлітковий вік дуже складний і специфічний етап у процесі формування особистості. Цьому віку властиві свої психологічні особливості: переорієнтація життєвих цінностей; особистісна нестабільність; потреба в самостійності, самореалізації, позбавленні від опіки; критичне осмислення себе і оточуючих; прагнення зайняти нову соціальну позицію, відповідну потребам і можливостям; егоцентризм; обмеженість життєвого досвіду; бажання самоствердитися серед однолітків. Суперечливість позиції підлітка призводить до загострення його конфліктів з оточуючими. На поведінку у конфлікті можуть впливати різні внутрішні чинники: самооцінка, егоцентризм, агресивність, рівень домагань, тривожність, рівень сформованості рефлексії, навичок спілкування тощо, а також зовнішні чинники: стосунки з батьками, однолітками, вчителями та іншими дорослими.
Adolescence is a very complex and specific stage in the process of personality formation. This age has its own psychological characteristics: reorientation of life values; personal instability; need for independence, self-realization, and freedom from guardianship; critical reflection on oneself and others; desire to take a new social position that meets needs and opportunities; egocentrism; limited life experience; and a desire to assert oneself among peers. The contradictory nature of an adolescent's position leads to an increase in conflicts with others. Behavior in conflict can be influenced by various internal factors: self-esteem, egocentrism, aggressiveness, level of harassment, anxiety, level of reflection, communication skills, etc., as well as external factors: relationships with parents, peers, teachers, and other adults.
Опис: Список використаної літератури: 1. Берковиць, Л. Агресія: причини, наслідки і контроль. 2011. 512 с. 2. Куїмова, Н.Н., & Григошина, Ю.А. Взаїмозв’язок тривожності і стиля поведінки підлітків в конфліктній ситуації. 2018. 2, 40-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59818
ISBN: 978-617-8016-77-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛИТВИНЧУК Наталя.pdfТези503.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.