Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59815
Назва: Автономія як шлях до розвитку креативної особистості
Інші назви: Autonomy as a way to develop a creative personality
Автори: Павленок, Катерина Сергіївна
Pavlenok, Kateryna
Ключові слова: креативність
креативна особистість
розвиток креативної особистості
автономія особистості
creativity
creative person
development of a creative personality
personal autonomy
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Павленок К.С. Автономія як шлях до розвитку креативної особистості / К. Павленок // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 88-91
Короткий огляд (реферат): Проблема пошуку інноваційних, освітніх, інформаційно-комунікаційних технологій, форм, методів та методик розвитку креативної особистості, здатної до набуття нового життєвого і професійного досвіду, генерування нових ідей, впровадження їх у практичну діяльність набуває особливої актуальності в умовах, враховуючи здатність особистості до самоуправління, творчої діяльності. Креативність як соціально-психологічний феномен, забезпечує «продукування нових, часто геніальних ідей, оригінальних продуктів, нетривіальних рішень у нестандартних ситуаціях на основі як власних досвіду, знань умінь і навичок, так і їх удосконалення, розширення за сприятливих умов середовища на шляху до саморозвитку й самореалізації особистості впродовж життя».
The problem of finding innovative, educational, information and communication technologies, forms, methods and techniques for the development of a creative personality capable of capable of gaining new life and professional experience, generating new ideas, their implementation in practice is of particular relevance in conditions, given the ability of the individual to self-management, creative and creative activity. Creativity as a socio-psychological phenomenon provides "production of new, often brilliant ideas, original products, non-trivial solutions in non-standard situations based on both personal experience knowledge and skills, as well as their improvement, expansion under favorable conditions environment on the way to self-development and self-realization of the individual throughout life".
Опис: Список використаної літератури: 1. Балахтар К. С. (2021). Особливості впливу креативності на суб’єктивне благополуччя викладачів іноземних мов закладів вищої освіти (Дисер.). ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України. Київ. 2. Бех І. (2008). Виховання особистості : підручник. Київ: Либідь, 2008. 848 с. 3. Корчікова І. (2014). Передумови формування особистісної автономії у молодшому шкільному та підлітковому віці. Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія, 35, 145-151 4. Сисоєва С. О. (2006). Основи педагогічної творчості. Київ: Міленіум 5. Лановенко Ю. (2006). Екзистенціальний зміст суб’єктивного аспекту юнацької кризи. Соціальна психологія : Український науковий журнал, 9(5), 81-93. 6. Лиссабонская декларация. Университеты Европы после 2010 года: многообразие при единстве целей. European University Association. Доступ через: http://www.eua.be/Home.aspx. 7. Чайка Г.В. (2017). Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості. https://lib.iitta.gov.ua/708489/1/Чайка тези%20на%круглий%20стіл-1-2017.pdf 8. Eduget (2016). 10 ключових навичок до 2020-го. Доступ через: https://www.eduget.com/news/10_klyuchovix_navichok_do_2020-go-907
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59815
ISBN: 978-617-8016-77-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПАВЛЕНОК Катерина.pdfТези500.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.