Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59361
Назва: Інструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання
Інші назви: Tools of teacher interaction with students in the languages of distance learning
Автори: Андріяшик, Оксана
Andriiashyk, Oksana
Ключові слова: офлайн-освіта
студент
викладач
онлайн-ресурс
offline education
student
teacher
online resource
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Андріяшик О. Інструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. - К. : Талком, 2023. — С. 10-11.
Короткий огляд (реферат): Дистанційна форма може успішно застосовуватися при вивченні студентами дисципліни «Українська мова як іноземна», однак найефективніше таку форму впроваджувати не на початковому етапі, а коли студенти вже набули бодай елементарних навичок. Спробуймо розглянути переваги і недоліки найпопулярнішої нині безкоштовної платформи Moodle для дистанційного навчання.
The remote form can be successfully used when students study the discipline "Ukrainian as a foreign language", but it is most effective to implement such a form not at the initial stage, but when students have already acquired at least elementary skills. Let's try to consider the advantages and disadvantages of the currently most popular free platform Moodle for distance learning.
Опис: 1. Долинський Є. В. Можливості використання навчального середовища Moodle при вивченні іноземної мов та перекладу. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2013. № 1. С. 82–85. 2. Кудлай О. І. Упровадження системи Moodle в навчальний процес як ефективний засіб вивчення іноземних мов. Гуманітарний часопис. 2019. № 2. С. 84–93. 3. Романюк С. М. Дистанційне навчання іноземної мови: порівняльний аналіз сучасних платформ та онлайн-сервісів. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2016. № 1. С. 318–325.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59361
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андріяшик сторінки-10-11.pdf764.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.