Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59361
Название: | Інструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання |
Другие названия: | Tools of teacher interaction with students in the languages of distance learning |
Авторы: | Андріяшик, Оксана Andriiashyk, Oksana |
Ключевые слова: | офлайн-освіта студент викладач онлайн-ресурс offline education student teacher online resource |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Андріяшик О. Інструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. - К. : Талком, 2023. — С. 10-11. |
Краткий осмотр (реферат): | Дистанційна форма може успішно застосовуватися при вивченні студентами дисципліни «Українська мова як іноземна», однак найефективніше таку форму впроваджувати не на початковому етапі, а коли студенти вже набули бодай елементарних навичок. Спробуймо розглянути переваги і недоліки найпопулярнішої нині безкоштовної платформи Moodle для дистанційного навчання. The remote form can be successfully used when students study the discipline "Ukrainian as a foreign language", but it is most effective to implement such a form not at the initial stage, but when students have already acquired at least elementary skills. Let's try to consider the advantages and disadvantages of the currently most popular free platform Moodle for distance learning. |
Описание: | 1. Долинський Є. В. Можливості використання навчального середовища Moodle при вивченні іноземної мов та перекладу. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2013. № 1. С. 82–85. 2. Кудлай О. І. Упровадження системи Moodle в навчальний процес як ефективний засіб вивчення іноземних мов. Гуманітарний часопис. 2019. № 2. С. 84–93. 3. Романюк С. М. Дистанційне навчання іноземної мови: порівняльний аналіз сучасних платформ та онлайн-сервісів. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2016. № 1. С. 318–325. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59361 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій кафедри української мови та культури |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андріяшик сторінки-10-11.pdf | 764.36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.