Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59361
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андріяшик, Оксана | - |
dc.contributor.author | Andriiashyk, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T11:23:35Z | - |
dc.date.available | 2023-05-10T11:23:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Андріяшик О. Інструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. - К. : Талком, 2023. — С. 10-11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59361 | - |
dc.description | 1. Долинський Є. В. Можливості використання навчального середовища Moodle при вивченні іноземної мов та перекладу. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2013. № 1. С. 82–85. 2. Кудлай О. І. Упровадження системи Moodle в навчальний процес як ефективний засіб вивчення іноземних мов. Гуманітарний часопис. 2019. № 2. С. 84–93. 3. Романюк С. М. Дистанційне навчання іноземної мови: порівняльний аналіз сучасних платформ та онлайн-сервісів. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2016. № 1. С. 318–325. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дистанційна форма може успішно застосовуватися при вивченні студентами дисципліни «Українська мова як іноземна», однак найефективніше таку форму впроваджувати не на початковому етапі, а коли студенти вже набули бодай елементарних навичок. Спробуймо розглянути переваги і недоліки найпопулярнішої нині безкоштовної платформи Moodle для дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | The remote form can be successfully used when students study the discipline "Ukrainian as a foreign language", but it is most effective to implement such a form not at the initial stage, but when students have already acquired at least elementary skills. Let's try to consider the advantages and disadvantages of the currently most popular free platform Moodle for distance learning. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | офлайн-освіта | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | онлайн-ресурс | uk_UA |
dc.subject | offline education | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | online resource | uk_UA |
dc.title | Інструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Tools of teacher interaction with students in the languages of distance learning | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри української мови та культури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Андріяшик сторінки-10-11.pdf | 764.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.