Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59292
Назва: Моделювання оцінки рівня лояльності клієнтів авіакомпанії
Автори: Смерічевський, Сергій Францович
Шевченко, Анна Валеріївна
Малахівська, Ганна Володимирівна
Ключові слова: моделювання
оцінка рівня
клієнт
лояльність
авіакомпанія
лояльність клієнтів
лояльність клієнтів авіакомпанії
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Смерічевський С.Ф., Шевченко А.В., Малахівська Г.В. Моделювання оцінки рівня лояльності клієнтів авіакомпанії / С.Ф. Смерічевський, А.В. Шевченко, Г.В. Малахівська // Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем: збірник матеріалів Х Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2019, - 282 с. - С. 168-170
Короткий огляд (реферат): Керівництво більшості авіакомпаній розуміють необхідність оцінки лояльності своїх клієнтів, оскільки вона є показником успіху підприємства на ринку та основою довгострокових і взаємовигідних відносин зі споживачами. Вивчення ступеня лояльності клієнтів – це основа розробки управлінських рішень в рамках роботи системи взаємовідносин з клієнтами. Крім того, лояльність великої кількості клієнтів формує позитивну репутацію авіакомпанії, забезпечуючи за рахунок цього залучення нових пасажирів.
Опис: 1. Модель Кокса с зависящими от времени ковариатами. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://statistica.ru/local-portals/medicine/model-koksa-s-zavisyashchimi-ot-vremeni-kovariatami 2. Liu X. Survival Analysis Models and Applications / X. Liu. – Uniformed Services University of the Health Sciences and Walter Reed National Military Medical Center, USA. London: Elsevier, 2016. – 511 p. 3. Stefanakos St. Improved Customer Understanding with Survival Analysis. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.d1-solutions.com/fileadmin/user_upload/ d1solutions/Papers/Survival-Analysis-Stamatis-Stefanakos-D1-Solutions-Zurich.pdf 4. Yong L. Research Model of Churn Prediction Based on Customer Segmentation and Misclassification Cost in the Context of Big Data. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://file.scirp.org/pdf/JCC_2015060415534914.pdf 5. Груздев А.В. Регрессия Кокса, или модель пропорциональных рисков. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/management/strategy/plan/ cox_regression.shtml
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59292
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Смерічевський_Шевченко_Малахівська.pdfТези210.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.